Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 125 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Hip hop! Hip hop!
Nappulassa tapahtuu. Nappulassa tapahtuu.
Suomalainen mies Suomalainen mies
Tuksulle sopiva vauhtipeli Tuksulle sopiva vauhtipeli
Kun jätkä ja muija kohtaa. Kun jätkä ja muija kohtaa.
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
rage rage
aku setä joulu sarja kuva aku setä joulu sarja kuva
Perinteitä kunnioittaen Perinteitä kunnioittaen
Väinämöinen Väinämöinen
Kebabismi Kebabismi
Kisukommentti Kisukommentti
Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä
Simo Sisu seikkailee Simo Sisu seikkailee
Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku) Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku)
jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD
Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora) Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora)
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2 Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
Liikkumisen vapaus Liikkumisen vapaus
aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
Hakkarainen (Falco) Hakkarainen (Falco)
 800 näyttökertaa, 3 viestiä, 21.05 MB, 6 tiedostoa
23.06.2018 03:37:55
[ + 4 | ]

Gorgon tarina

[13990] [gorgon-tarina-1.jpg] [1.77 MB] [1480x8532] [] []
gorgon-tarina-1.jpg
[13989] [gorgon-tarina-2.jpg] [3.01 MB] [1484x12752] [] []
gorgon-tarina-2.jpg
[13988] [gorgon-tarina-3.jpg] [2.76 MB] [1484x11520] [] []
gorgon-tarina-3.jpg
[13987] [gorgon-tarina-4.jpg] [4.38 MB] [1480x17009] [] []
gorgon-tarina-4.jpg
[13986] [gorgon-tarina-5.jpg] [3.66 MB] [1486x14990] [] []
gorgon-tarina-5.jpg
[13985] [gorgon-tarina-6.jpg] [5.46 MB] [1484x22014] [] []
gorgon-tarina-6.jpg

sarjis

(64)  · 

gorgon

 · 

mytologia

(17)
23.06.2018 13:20:55
#68242 [+1] Piilota Suosittele

Tälläset söpötetyt ja emotetut versiot ikiaikaisista pahiksista pistää vituttaan. "Hän on vain väärin ymmärretty ja ei ole hänen vikansa jos ihmisiä kuolee". Mikä teinigoottimuija näitä oikein kirjottaa.

[ 3 viestiä | ]