Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 187 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Nii Nii
Kapteeni Naurunappula Kapteeni Naurunappula
Elovena. Elovena.
Aku Ankka ja Suuri Ponisota Aku Ankka ja Suuri Ponisota
Mitäs tässä Mitäs tässä
Rinkeby Rinkeby
Mamumies seikkailee jälleen! Mamumies seikkailee jälleen!
Joku random nettisivu Joku random nettisivu
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
Retki rannalla. Retki rannalla.
Vitun köyhät! Vitun köyhät!
Kesäasunto Kesäasunto
An eyeful a day An eyeful a day
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
muumien potretti muumien potretti
Kapteeni NN vs paint Kapteeni NN vs paint
Saku sammakko. Saku sammakko.
Saints Row Saints Row
aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue aku ankka sarjis: pludon hitleristinen puolue
The Naulakko The Naulakko
Severi-kooste Severi-kooste
Turkulainen suihkussa. Turkulainen suihkussa.
Ikuinen onnellisuus. Ikuinen onnellisuus.
Kun hyysärit vaikenevat Kun hyysärit vaikenevat
 1 002 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]