Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 160 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

rahkapihan_tuho.jpg rahkapihan_tuho.jpg
taas vitun tarpeellinen kuvakommentti taas vitun tarpeellinen kuvakommentti
Seuraa elämäsi naista. Seuraa elämäsi naista.
Läski Paska menee töihin Läski Paska menee töihin
Perjantai, pakko ottaa Perjantai, pakko ottaa
Kim-kollaasi 1 Kim-kollaasi 1
filateliaa filateliaa
kassalla2 kassalla2
Pyrstötähti osa 1-6 (Mora) Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
Naapuri Naapuri
Insuliinipistos Insuliinipistos
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
Remove Niblings (Valley strong) Remove Niblings (Valley strong)
Habdin tarina Habdin tarina
Pidempi oppimäärä (hallelujaa) Pidempi oppimäärä (hallelujaa)
Ennen & nykyään Ennen & nykyään
Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Resilar Resilar
Torilla tavataan Torilla tavataan
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
vanha sarjis vanha sarjis
Se oli tonnin pekoni Se oli tonnin pekoni
Läski Paska seikkailee vitusti Läski Paska seikkailee vitusti
 1 000 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]