Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 157 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Suuret valkosipulisodat Suuret valkosipulisodat
sarumanin mielipide jäkälästä sarumanin mielipide jäkälästä
Läski Paska saa syövän Läski Paska saa syövän
Power of Boobs Power of Boobs
Disneylandissa Disneylandissa
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
omakivaa altaassa omakivaa altaassa
Tuksulle kyytiä Tuksulle kyytiä
Aktiivimallin uhri. Aktiivimallin uhri.
Paint Tintti osa.1 Paint Tintti osa.1
Juhannus. Juhannus.
Läski Paska menee ravintolaan Läski Paska menee ravintolaan
Unelomojen lupu setä Unelomojen lupu setä
IIDA4 IIDA4
Elovena. Elovena.
Olympiaurheilija. Olympiaurheilija.
Se oli tonnin pekoni Se oli tonnin pekoni
Perjantai, pakko ottaa Perjantai, pakko ottaa
homottaa homottaa
aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
Noottikriisi Noottikriisi
[NNN=715887] [NNN=715887]
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
Läski Paska ja mustan miehen paluu Läski Paska ja mustan miehen paluu
 1 000 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]