Perustaja Monskuu

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 17.10.2017 10:02:39 Jäseniä 16 Vierailuja 2 630 Medioita 114

Monskuun taide ja teokset löytyy täältä

Sicel Sakari Osa 1. Sicel Sakari Osa 1.
Tunnustuksia. Tunnustuksia.
Eren x Mikasa Eren x Mikasa
Yes. Yes.
Hyvvää itsenäisyyspäivää. Hyvvää itsenäisyyspäivää.
Korona mummo. Korona mummo.
Hyvää vappua. Hyvää vappua.
Käsin piirretyt tissit Käsin piirretyt tissit
Nikke knakkerton Nikke knakkerton
Vedonlyönti. Vedonlyönti.
Hysteerinen nainen. Hysteerinen nainen.
Rannalla. Rannalla.
Hääyö. Hääyö.
Puutarhassa. Puutarhassa.
Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa
Pornokertomus Part 1. Pornokertomus Part 1.
Musta tuntuu Musta tuntuu
Toive. Toive.
Megara x Chel Megara x Chel
Kerran baarissa. Kerran baarissa.
Pornokertomus Part 2. Pornokertomus Part 2.
Hyvää ystävänpäivää Hyvää ystävänpäivää
Isäukko Isäukko
Jhnna. Jhnna.
 1 467 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
12.08.2018 16:02:24
[ + 21 - | ]
👑 Plussatuin 12.08.2018.

Muistelua viskilasin ääressä.

[15948] [vaimo.png] [0.11 MB] [672x3325] [] []
vaimo.png

vaimo

(72)  · 

tissit

(1668)  · 

viski

(24)  · 

avioliitto

(10)  · 

vankila

(47)
12.08.2018 18:14:27
#82803 [+-] Piilota Suosittele

>>82791 Miksi ei? Eikö sinulla koskaan käynyt mielesttä että olisi kiva nähdä joku vitsi sarjakuvana? Itsellä monesti, jo lapsena tykkäsin sarjakuvista ja vitseistä. Ja toivoin että joku kuvittaisi vitsejä sarjakuviksi. Ja en nyt meinaa sitä fingerboria (oikeesti, en tykkää siitä sarjiksesta yhtään), vaan oikeesti hauskoja sarjiksia.

12.08.2018 18:20:26
#82807 [+-] Piilota Suosittele

>>82803
Meinasin vain että miksi vain ja ainoastaan noita oikein kiertäneitä ns. wanhoja juttuja. :3
Tykkään itsekin kuvittaa/lukea kuvitettua aiemmin tekstipohjaista juttua.
Fingerpori on mielekäs usealla tasolla.

12.08.2018 19:26:51
#82852 [+-] Piilota Suosittele

>>82807 Itse en tykkää fingerborista koska: piirtotyyli ei miellytä mua ja monesti vitsit on tosi laimeita, tai ne liittyy jollakin tavalla historiaan jolloin pitää tosissaa miettiä että mitä sillä meinataan ja se minusta syö jo itse vitsin arvoa. Uusia vitsejä ei nykypäivänä joka suunnasta pomppaa. Jos sulla on vitsejä/ideoita mitä pitäis toteuttaa, otan toki ilolla vastaan.

14.08.2018 00:36:45
#83165 [+-] Piilota Suosittele

>>82852
Itse en oo yllättävää kyllä tarvinnut etsiä selityksiä niihin historiaan viittaaviin strippeihin; en oo erityisesti lähihistoriasta kiinnostunut mutta ilmeisesti tullut jonkun muun ohessa absorboitua infoa. Muutamaan popkulttuuriin viittaavia oon joutunut kyseleen muilta. :3
Itellä on käynyt välillä mielessä kuvasarjoittaa jotain netin kaskuja/hauskoja sananvaihtoja yms. mutta en oo saanut pitkään aikaan tartuttua kynään 5min pidenpään.
Ei siis niin että tarkoittasin että sun pitää piirtää niistä, mutta imo jostain greentexteistä jne on käyttistä jos tahtoo. :3

14.08.2018 03:46:27
#83171 [+-] Piilota Suosittele

>>83165
Joo. Mua ei taas kaskut kiinnosta. :) piirrän siitä mistä itse olen halunnu piirtää ja se ilmeisesti toimii. En tykkää piirtää surullisia sarjiksia tai pitkiä tarinoita.

[ 10 viestiä | ]