Perustaja Monskuu

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 17.10.2017 10:02:39 Jäseniä 16 Vierailuja 2 630 Medioita 114

Monskuun taide ja teokset löytyy täältä

Jos vitutukseen voisi kuolla. Jos vitutukseen voisi kuolla.
Muistelua viskilasin ääressä. Muistelua viskilasin ääressä.
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
Jhnna. Jhnna.
Pysykää kotona. Pysykää kotona.
Isäukko soittaa Isäukko soittaa
Gondola intissä. Gondola intissä.
Hyvää juhannusta. Hyvää juhannusta.
Custom hiiri. Custom hiiri.
Musta tuntuu Musta tuntuu
Taivaassa. Taivaassa.
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
Rannalla. Rannalla.
Tivolissa. Tivolissa.
Emma Emma
Hyvvää itsenäisyyspäivää. Hyvvää itsenäisyyspäivää.
Varastettu pankkikortti. Varastettu pankkikortti.
Apustaja saunoo Apustaja saunoo
6 hahmon haaste. 6 hahmon haaste.
Etsi kultainen tie. Etsi kultainen tie.
Spurdo tyty Spurdo tyty
Puutarhassa. Puutarhassa.
(Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä (Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä
Tyty apustaja Tyty apustaja
 1 323 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
31.10.2018 23:28:58
[ + 10 - | ]

Jos vitutukseen voisi kuolla.

[20000] [josvitutukseenvoisikuolla.png] [0.03 MB] [625x806] [] []
josvitutukseenvoisikuolla.png

vitutus

(25)  · 

suomi

(394)  · 

suomalaiset

(10)  · 

ihmetellä

31.10.2018 23:33:11
#116414 [+-] Piilota Suosittele

Haluaisin oikeestaan että vihaisuuteen voisi kuolla vitun helposti niin tyyppien ois pakko hillitä itsensä. Tai sit vaan kuolla.

01.11.2018 00:03:15
#116424 [+-] Piilota Suosittele

116417 No ylipäätään ihmiset jotka osais hillitä itsensä, eli jotkut psykopaatitkin joo. Tosin riippuu psykopaatista kun se on kuiteskin vaan synnynnäistä empatian puutetta joka ei oikeastaan liity niinkään vihanhallintaan. Sosiopaatit taas varmaan osaa paremmin hallita vihantunnetta koska ympäristö kovettanut.

01.11.2018 00:25:14 | 00:26:32
#116428 [+-] Piilota Suosittele

116417


Tiedäthän että sosiopaatit ovat vaarallisempia ja toimivat väkivaltaisesti koko ajan?

Vitutukseen ei kuole, mutta sosiopaattien uhrit kuolevat. He eivät myöskään osaa tuntea myötätuntoa, koska oikeuttavat oman tekemisensä erilaisten oman päässä kehitettyjen kehäpäätelmien mukaisesti.

Vrt. uskonnollinen hulluus ja väkivaltafantasiat, jotka toteutetaan sitten viina/huume//hurmos/vihapäissään

tl;dr Elikkä kaikki, jotka ei suutu ku lakki tipahtaa päästä on psykopaatteja?

01.11.2018 14:02:09
#116579 [+-] Piilota Suosittele

116530 >Sano toista tyhmäksi

Toinen väittää vastaan

Väitä tämän todistavan toisen henkilön tyhmyys koska sanoit häntä tyhmäksi ja siksi tietenkin tyhmänä hän ei ole samaa mieltä kanssasi.


2000 ÄO

05.01.2019 19:23:20
#142218 [+-] Piilota Suosittele

142213


Noniin. Kai sä tiedät, että kirjotit mun nimen väärin.. Joten en saanut siitä minkäänlaista ilmoitusta.

Sun pitäs vähän hallita tota sun käytöstä ennenku aiheutat oikeasti jollekkin ihmiselle mielipahaa ihan oikeassa elämässä jos se on edes mahdollista.

[ 11 viestiä | ]