Perustaja Monskuu

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 17.10.2017 10:02:39 Jäseniä 16 Vierailuja 2 630 Medioita 114

Monskuun taide ja teokset löytyy täältä

Hyvää joulua. Hyvää joulua.
Vittujen elämä. Vittujen elämä.
Kuinka pitää vaimo tyytyväisenä. Kuinka pitää vaimo tyytyväisenä.
Hyvää jeesuksen kuolinpäivää. Hyvää jeesuksen kuolinpäivää.
Etsi kultainen tie. Etsi kultainen tie.
Isäukko soittaa Isäukko soittaa
Vaimon yllätys. Vaimon yllätys.
Gondola intissä. Gondola intissä.
Opetus ja valistus. Opetus ja valistus.
Epäilys. Epäilys.
Apustaja salarakas Apustaja salarakas
Musta tuntuu Musta tuntuu
Ristusperkele. Ristusperkele.
Piika. Piika.
Postimies Pate lakossa. Postimies Pate lakossa.
The Ancient Magus Bride The Ancient Magus Bride
Fantasiaa, Fantasiaa,
Puutarhassa. Puutarhassa.
Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa
Carmelita Fox Carmelita Fox
Hyvää juhannusta. Hyvää juhannusta.
(Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä (Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä
Kutsumaton vieras. Kutsumaton vieras.
Muuttunut armeija. Muuttunut armeija.
 1 544 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
05.09.2019 18:23:59
[ + 8 - | ]

Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.

[34003] [mitavittua.png] [0.03 MB] [556x747] [] []
mitavittua.png

mita

(43)  · 

vittua

(12)  · 

teoria

(7)
06.09.2019 08:57:43
#243552 [+-] Piilota Suosittele

"Mies meni matkatoimistoon ja sanoi virkailijalle:
-Haluaisin matkustaa oikein rentouttavalle lomalle jonnekin, voisitteko ehdottaa matkaa?
-Menkää Tunisiaan.
-No jaa, en tiedä. Siellä on niin kuuma. Olisiko jotain muuta?
-No, matkustakaa sitten Grönlantiin.
-Ei, ei se ole hyvä. Siellä on niin kylmä. Eiko teillä olisi ehdottaa muuta?
-No, miten olisi matka New Yorkiin?
-Mjaa...mutta ei, siellä on hirveän paljon ihmisiä. Olisiko jotain muuta?
Virkailija alkoi jo vähän hermostua, mutta ehdotti kuitenkin:
-Entä jos lentäisitte Vuokattiin?
-E-ei, siellä on niin vähän ihmisiä ja yksinäistä. Eikö teillä olisi mitään muuta?
-No, on meillä vielä semmoinen yhdistetty erotiikka-urheilu-lomapaketti.
-Aijaa, mikäs se on?
-Suksikaa vittuun!"

[ 6 viestiä | ]