Perustaja Monskuu

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 17.10.2017 10:02:39 Jäseniä 16 Vierailuja 2 630 Medioita 114

Monskuun taide ja teokset löytyy täältä

Walking buddy. Walking buddy.
Vaimon yllätys. Vaimon yllätys.
Kyttäjuttu. Kyttäjuttu.
(Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä (Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä
Naamalle istuttu. Naamalle istuttu.
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Puutarhassa. Puutarhassa.
Custom hiiri. Custom hiiri.
Synnytys. Synnytys.
Hyvvää itsenäisyyspäivää. Hyvvää itsenäisyyspäivää.
Carmelita Fox Carmelita Fox
Hyvää ystävänpäivää Hyvää ystävänpäivää
Elämän lisäosa. Elämän lisäosa.
Hyvää juhannusta. Hyvää juhannusta.
Emma Emma
Pornokertomus Part 2. Pornokertomus Part 2.
Kouluterveydenhoitajalla. Kouluterveydenhoitajalla.
Kuinka pitää vaimo tyytyväisenä. Kuinka pitää vaimo tyytyväisenä.
Isäukko soitti ja kerto menneensä pelaa velat pois. Isäukko soitti ja kerto menneensä pelaa velat pois.
Työhaastattelu Työhaastattelu
Profiilikuvia. Profiilikuvia.
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
Pokemon tarinan alku. Pokemon tarinan alku.
Taivaassa. Taivaassa.
 1 386 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.12.2017 16:41:26
[ + 17 - | ]

Taulu

[4229] [IMG_20171228_153436.jpg] [0.52 MB] [2158x3001] [] []
IMG_20171228_153436.jpg

28.12.2017 18:01:48 | 18:02:33
#15415 [+-] Piilota Suosittele

Hieno ja oma.

Oon Nappula aikana sanonu pahasti @Monskuu:denin sarjiksista, mutta täytyy myöntää että Kumitissit on käynyt mielessä ostoksena silti jo pari kertaa.

Maikki vois sitten hyväksyä tyyliin...

29.12.2017 10:45:10
#15511 [+-] Piilota Suosittele

>>15474
Yritin mainostaa sitä jotta kaikki halukkaat ehtivät sen itselleen hommata. Kirja sisältää vanhoja sarjiksia, mutta myös uutta materiaa mitä ei ole julkaistu netissä. Ja pervohan se on.

31.12.2017 08:06:15
#15860 [+-] Piilota Suosittele

>>15416
Nyt oli sen verta hyvä mainospuhe että minäkin kävin sen tuolta tilaamassa. Toivottavasti hinnasta jää edes jotain rahan arvoista tekijälle.

17.03.2018 22:12:16
#38938 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu >>15908 oon samaa mieltä et tausta on vähä liian erottuva. esim haaleempi punasävy ois ollu parempi. oon ite kuva-artesaani. ois hauskaa ehkä tehä joku yhteisjuttu monskun kanssa. koska mulla on huumori puoli (kai?) joskus hallussa.

17.03.2018 22:45:55
#38945 [+-] Piilota Suosittele

>>38938
Vai niin. Vaikka olisit artesaani, se ei meinaa että olisimme samaa mieltä taustasta. Olen itse taiteilija, en tee työkseni tätä mutta tiedän mikä omalta osaltani toimii ja mikä ei.

[ 23 viestiä | ]