>>4332 Itse luin ton joskus ala-asteikäisenä muksuna ja uudelleen viime vuonna kun löysin divarista ja oli pakko ostaa omaksi. Tykkäsin siitä ekalla kerralla enemmän. Jatko-osan luin kerran lukioaikoina, enkä erityisemmin pitänyt siitä silloin. Vähän turhan moralistista saarnaamista siitä miten ihmiset ovat pahoja ja merkityksettömiä muurahaisten maailmassa.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää
Sisäinen maailma
Enkelipylly
Lukuelämys
Elmo koittaa
Jännä kirja
Secret Touch of the Elk Boss
On elämä kuin juna vaan
Arosusi
Kynttilöintiä
Franklin
Ipalle sopiva kirja
Kirjallisuuden klassikot - Les Misérables
Äänikirja
korkeajännitys
odottavan aika on pitkä
Franklin
Hei Hei Franklin
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Opus
Lukemista
Tavanomaiset nuoret
Puppe huristelee
Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka