Perustaja matkasika

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 27.10.2017 09:31:37 Jäseniä 7 Vierailuja 1 086 Medioita 81

slaavien temmellystä

koiro koiro
emt emt
Norlisk Norlisk
hajoamislaulu.webm hajoamislaulu.webm
ehkä feikki ehkä homo ehkä feikki ehkä homo
Taas ryssittiin Taas ryssittiin
x-man x-man
you drink we take pictures you drink we take pictures
Venäjä videokollaasi Venäjä videokollaasi
ukrain glory ukrain glory
homostelua homostelua
Normipäivä Weneänmaalla Normipäivä Weneänmaalla
nahui nahui
aita aita
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
jäänmurtaja jäänmurtaja
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
aee aee
mother russia mother russia
DeBLil BLLIätt DeBLil BLLIätt
fufuu fufuu
tam tam
:)) :))
voi poloja ;__; voi poloja ;__;
 1 267 näyttökertaa, 2 viestiä, 12.97 MB, 1 tiedosto
23.07.2018 14:25:11
[ + 0 | ]

Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar

[15213] [ota-meidat-vastaan.mp4] [12.97 MB] [480x350] [168.58s] [] []

suomi

(394)  · 

venäjä

(491)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

propaganda

(106)  · 

sota

(192)  · 

kappale

(10)  · 

laulu

(97)
23.07.2018 14:26:06
#76629 [+-] Piilota Suosittele

Kiintoisaa on, että kappaleen sotatapahtumat sijoittuvat syksyyn. Toisessa säkeistössä nimittäin lauletaan: ”Невысокое солнышко осени / зажигает огни на штыках.” (suom. ”Syksyn matala aurinko / sytyttää tulen pistimiin.”) Sotahan alkoi vasta marraskuun viimeisinä päivinä jolloin Suomessa ja Koillisvenäjällä jo oli täysi talvi, joten voi olettaa että laulu oli sanoitettu jo ennen sotatoimien alkamista. Syksyn koko ajan käytiin vielä diplomaattisia rajansiirtoneuvotteluja Suomen ja Venäjän hallitusten välillä.


t. wikipedia

[ 2 viestiä | ]