Perustaja matkasika

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 27.10.2017 09:31:37 Jäseniä 7 Vierailuja 1 086 Medioita 81

slaavien temmellystä

you drink we take pictures you drink we take pictures
Repostnikin sushia Repostnikin sushia
moskau moskau
helikopteri helikopteri
pulet pulet
uskotko uskotko
joku tanssiva tyyppi joku tanssiva tyyppi
Slaavi-Musk Slaavi-Musk
spider man spider man
homostelua homostelua
Jawa Jawa
hyvät ajat hyvät ajat
Venäjä videokollaasi Venäjä videokollaasi
Bayraktar Bayraktar
shake that ass ;))) shake that ass ;)))
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Vova-setä käy hammaslääkärissä Vova-setä käy hammaslääkärissä
:)) :))
5944fcb5939f8.webm 5944fcb5939f8.webm
Tjehokas Kjelkka Tjehokas Kjelkka
nahui nahui
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
koiro koiro
DeBLil BLLIätt DeBLil BLLIätt
 1 267 näyttökertaa, 2 viestiä, 12.97 MB, 1 tiedosto
23.07.2018 14:25:11
[ + 0 | ]

Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar

[15213] [ota-meidat-vastaan.mp4] [12.97 MB] [480x350] [168.58s] [] []

suomi

(394)  · 

venäjä

(491)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

propaganda

(106)  · 

sota

(192)  · 

kappale

(10)  · 

laulu

(97)
23.07.2018 14:26:06
#76629 [+-] Piilota Suosittele

Kiintoisaa on, että kappaleen sotatapahtumat sijoittuvat syksyyn. Toisessa säkeistössä nimittäin lauletaan: ”Невысокое солнышко осени / зажигает огни на штыках.” (suom. ”Syksyn matala aurinko / sytyttää tulen pistimiin.”) Sotahan alkoi vasta marraskuun viimeisinä päivinä jolloin Suomessa ja Koillisvenäjällä jo oli täysi talvi, joten voi olettaa että laulu oli sanoitettu jo ennen sotatoimien alkamista. Syksyn koko ajan käytiin vielä diplomaattisia rajansiirtoneuvotteluja Suomen ja Venäjän hallitusten välillä.


t. wikipedia

[ 2 viestiä | ]