Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 28.10.2017 05:52:16 Jäseniä 10 Vierailuja 1 743 Medioita 149

Me Emme Ole Unohtuneet

Koti takapihalta ja olohuoneesta Koti takapihalta ja olohuoneesta
Kolmannen valtakunnan reivit Kolmannen valtakunnan reivit
Niin.... Niin....
Perivitini säädöt Perivitini säädöt
Michael Müller - Panzer Division Wiking Michael Müller - Panzer Division Wiking
Opetushallitus tekee hyvää työtä Opetushallitus tekee hyvää työtä
Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista
Surullista Surullista
Hieno kuva, Hermanni. Hieno kuva, Hermanni.
Hermannin unet Hermannin unet
Uuniin siitä saatana Uuniin siitä saatana
Valtakunta Germania Valtakunta Germania
Juoksuhautojen sankari. Juoksuhautojen sankari.
Nopee ja .... Nopee ja ....
Neljännen valtakunnan johtaja Neljännen valtakunnan johtaja
Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa] Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa]
arje apu arje apu
Hitler did nothing wrong Hitler did nothing wrong
Koska Hitler Koska Hitler
Valtakunnat Valtakunnat
Adi Adi
Näillä voitetaan kaikki kisat. Näillä voitetaan kaikki kisat.
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine
Kuunatsi Kuunatsi
@-
 1 069 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.9 MB, 1 tiedosto
30.04.2019 21:18:08
[ + 5 - | ]

Adi

[28942] [e11d0b67.mp4] [9.9 MB] [800x450] [] []

hitler

(349)  · 

puhe

(25)
01.05.2019 04:36:55
#196229 [+-] Piilota Suosittele

voi olispa hitler olis voittanut. nykyään kaikki mennyt vituiks näitten mamu raiskaajien ja jutskujen kanssa.

01.05.2019 16:19:33
#196445 [+-] Piilota Suosittele

>>196229
voi olispa hitler olis voittanut.

Riippuu minä vuonna. '44-'45, niin ne ois tehnyt meistä esimerkin miksi ei saksalaisille kannata vittuilla.

Sitä ennen, en tiedä... Antero saattas tietää.

01.05.2019 21:50:36
#196566 [+-] Piilota Suosittele

196413 keskusta ja konservatismi on molemmat vähän niinku merkkejä siitä et ÄO ei oo kaksnumeroinen tai sen paremmalla puolellakaan :D

[ 7 viestiä | ]