Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 28.10.2017 05:52:16 Jäseniä 10 Vierailuja 1 743 Medioita 149

Me Emme Ole Unohtuneet

Haja-asutusalueiden uusnatsit Haja-asutusalueiden uusnatsit
valekausti valekausti
Men in Black Men in Black
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Jutkuja matalaksi :D Jutkuja matalaksi :D
Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa] Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa]
sankaritarina sankaritarina
tuuletin hitler tuuletin hitler
Koska Hitler Koska Hitler
larppaisitko kanssa mun? larppaisitko kanssa mun?
Himmlerin sieniretki Himmlerin sieniretki
hehe hehe
Valtakunnat Valtakunnat
Keskity tehtävään Anne! Keskity tehtävään Anne!
Uuniin siitä saatana Uuniin siitä saatana
Sleipnir - Könige Europas Sleipnir - Könige Europas
Leikkasin itse ja säästin Leikkasin itse ja säästin
hitleriä hävettäis hitleriä hävettäis
<<3333<333333<3<33<<3 ihana nainen * infini <<3333<333333<3<33<<3 ihana nainen * infini
Psyyke Psyyke
Never happened Never happened
JEWGLE JEWGLE
Sieg Howl Sieg Howl
Muutama hattu Muutama hattu
@-
 1 069 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.9 MB, 1 tiedosto
30.04.2019 21:18:08
[ + 5 - | ]

Adi

[28942] [e11d0b67.mp4] [9.9 MB] [800x450] [] []

hitler

(349)  · 

puhe

(25)
01.05.2019 04:36:55
#196229 [+-] Piilota Suosittele

voi olispa hitler olis voittanut. nykyään kaikki mennyt vituiks näitten mamu raiskaajien ja jutskujen kanssa.

01.05.2019 16:19:33
#196445 [+-] Piilota Suosittele

>>196229
voi olispa hitler olis voittanut.

Riippuu minä vuonna. '44-'45, niin ne ois tehnyt meistä esimerkin miksi ei saksalaisille kannata vittuilla.

Sitä ennen, en tiedä... Antero saattas tietää.

01.05.2019 21:50:36
#196566 [+-] Piilota Suosittele

196413 keskusta ja konservatismi on molemmat vähän niinku merkkejä siitä et ÄO ei oo kaksnumeroinen tai sen paremmalla puolellakaan :D

[ 7 viestiä | ]