EU ja Venäjä. Suomen ei pitäisi suostua Venäjän boikotointiin, koska se on tärkeä kauppakumppani. Menee paljon rahaa näiden ylisuvaitsevaisten idioottien takia jo muutenkin.
Venäjä vois lykätä mun puolesta kaasuhanat kiinni talvipakkasilla.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Ylitse muiden!
Stop!
Koiro sanaleikkeilee
Ensimmäinen kielioppinatsi
Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista