227589 ”herrarodun” edustajissa on ihan yhtä vitusti jäteainesta kuin muissakin. Valitettavaa on se, että valkoisilla olisi lähtökohtaisesti ”paremmat eväät” asialliseen elämään kuin monella tummahipiäisellä, ja silti lopputulos on samaa paskaa.
[
7 viestiä
|
]
⭰
Koiro sanaleikkeilee
Goebbels
Jaxulovea!
Hitlerin ampuja oli hieno mies
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine