Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 28.10.2017 05:52:16 Jäseniä 10 Vierailuja 1 743 Medioita 149

Me Emme Ole Unohtuneet

Party like it's 1942 Party like it's 1942
88 88
Unelma Unelma
Fuck antifa Fuck antifa
Slayjer Slayjer
Psyyke Psyyke
Koiro sanaleikkeilee Koiro sanaleikkeilee
islam vs nazi islam vs nazi
Oma kuva Oma kuva
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
Right Right
Stop! Stop!
ebin :DDD ebin :DDD
<<3333<333333<3<33<<3 ihana nainen * infini <<3333<333333<3<33<<3 ihana nainen * infini
Se ainoa oikea Hitler-kolikko Se ainoa oikea Hitler-kolikko
Jutkuja matalaksi :D Jutkuja matalaksi :D
hitleriä hävettäis hitleriä hävettäis
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
Yläfemma Yläfemma
Natsin välipala Natsin välipala
Lipun tarkastaja Lipun tarkastaja
Juoksuhautojen sankari. Juoksuhautojen sankari.
Goebbels Goebbels
larppaisitko kanssa mun? larppaisitko kanssa mun?
 1 091 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.73 MB, 1 tiedosto
01.12.2018 01:05:48
[ + 8 - | ]

Tutkimus: Sodissa kuolee ihmisiä

[21094] [0.png] [1.73 MB] [1920x1080] [] []
0.png

slayjer

(74)  · 

nazi

(43)  · 

finland

(32)  · 

ww2

(26)
01.12.2018 02:40:56
#127170 [+-] Piilota Suosittele

127151

Ite kyhäilin kun sain idean, mut en odottanut joutuvani käyttämään 20 @slayjer :ia (layer), ja lukemattomia suodattimia.

Ei ehkä mun tuotannosta parhain, mutta ei siitä kukaan maksanutkaan.

01.12.2018 04:31:18
#127212 [+-] Piilota Suosittele

127191

Toi oli joskus Slayjerin profiilikuvana, ja ajattekin, että tälle saattaa olla käyttöä, koska niin tarkka kuva. Sama koskee apachea ja niitä vain vähän editoituja otoksia

01.12.2018 04:54:52
#127216 [+-] Piilota Suosittele

127213

Sillon tällön. Huumorisivulle huumoria. Koskahan tää homovillitys lakkais. Tuskin koskaan. Keski-ikä täällä aika alhanen luulisin.

NN:ssähän siitä oli statistiikka, ja 2010 tais olla 17v.

01.12.2018 09:13:19
#127240 [+-] Piilota Suosittele

127222

Napit ja olkalaatat puuttui

Sheeiit, mä oisin terävöittäny ja kiillottanu neki.

127226

Teen sitä välillä freelancerina lähinnä indiepeleihin. Saa, mutta teen mielummin ilmasiks jos kyse on pikkujutuista. Silloin ei ole niin paljon paineita.

01.12.2018 22:50:17
#127546 [+-] Piilota Suosittele

127506

Yritän tässä pohtia sopivaa kuvaa luukulle 14. Voi olla että joudun luovuttamaan varaukseni jollekulle.

Ei ois heittää niitä sieniä inspiraatioks sieltä tuntureilta?

01.12.2018 23:27:08
#127576 [+-] Piilota Suosittele

127563

Nah, pilvi ei koskaan ole mulle tuottanut kuin väsymystä ja huonoa oloa. Paska huume.

Psykedeelistä vaikutusta ei koskaan, ei edes LSD, mutta siksi olen avoinna sienille.

En tosin täällä edes kysy/pyydä,
koska tämä ei ole mikään huumeverkkokauppa

- @Moderaattori

02.12.2018 05:54:29
#127648 [+-] Piilota Suosittele

127601

127625

:D hahhhahhhahhahhah ;S... siis hah :D

Työ ootten kuin perse ja toinen pyllypebanderi :D

Joskus tekis mieli lätkiä urpot 2000-luvullu mut aww

..how could i?

[ 8 viestiä | ]