Tolla ämällähän on joku pahimman asteen viherkupla/safe space-mielialahäiriö. 99% videoiden arvioinneista ja kommenteista on negatiivisia, mutta luonnollisesti tää ei muuta tee kuin estää videoidensa arvioinnit ja kommentoinnit ja syyllistää kaikkia negatiivisia kommentteja pistäneitä rasisti-fasisteiksi yms. Saa myös mielenkiintoisisa älynväläyksiä esim Trumpin voittaessa vaalit tää latas videon, jossa pyrki pelottelemaan lapsia sillä kuinka "pahat ihmiset" on ottaneet vallan, "eivätkä ole menossa vähään aikaan pois". Hänessä itsessään ei luonnollisesti ole mitään vikaa. :-D
[
2 viestiä
|
]
⭰
PETA palkitsee
Der Führer pelastaa Euroopan
Dabstika
Sama suunta
hyvien vanhojen aikojen muistelua
tapu tapu tapu
Surullista
Honey Nut Gestapos
Dumbo kostaa
larppaisitko kanssa mun?
Lelunatsi
Hermannin unet
Vaterland
Se ainoa oikea Hitler-kolikko
vitun lit däbbi fam
Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa]