Nykymeiningillä markkinointi voissi mennä kutakuinkin jotenkn näin; Pervitin light, aspartaamilla makeutettu. Ei sisällä sokeria. Nyt myös ES:n makuisena. Hiilijalanjälki hyvitetty.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Spurdo tyty
make ulkona
Helvetisti aamuja
Pervitin
Sodan aikana
äidi sburdo :---DDD
Seek heil :-D
fugged
ES on paras :D ja pulla :DD
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)