Kellotan sinua veli >:3 Kellotan sinua veli >:3
Kohta tulee ruikulipaskaa Kohta tulee ruikulipaskaa
Hyytelöpepa Hyytelöpepa
Pekka ja Pulu Pekka ja Pulu
Poliisi ampuu Poliisi ampuu
Niilo22 pyyttoni Niilo22 pyyttoni
Nurin kurin maa Nurin kurin maa
Tähän me ollaan menossa Tähän me ollaan menossa
Koiran olemus on muuttunut Koiran olemus on muuttunut
Väärä syöttö Väärä syöttö
Talviautoilua Talviautoilua
Lähes kassa Lähes kassa
8€ diy ukulele 8€ diy ukulele
Koiran kusetusta Koiran kusetusta
Opetusvideo siitä miksi idiootille ei saa antaa asetta Opetusvideo siitä miksi idiootille ei saa antaa asetta
Tässä pitää tietää tankkipeli... Tässä pitää tietää tankkipeli...
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa
:yes: :yes:
"Emmä mitään meinannu" "Emmä mitään meinannu"
Pärähti perunat original Pärähti perunat original
Maitopoika 2015 Maitopoika 2015
Ole sankari Ole sankari
Painoi puuta Painoi puuta
 1 044 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 02.08.2018 20:20:58
[ + 6 | ]

Hitlerin ampuja oli hieno mies

[15610] [0.jpg] [0.03 MB] [481x377] [] []
0.jpg

adolf

(62)  · 

hitler

(351)  · 

heil

(28)  · 

charlie chaplin

(6)  · 

juutalainen

(178)  · 

käsiele

02.08.2018 20:37:03
#79834 [+-] Piilota Suosittele

Kommunistit ne oikeita rikollisia on. "Oikealla puolella" oleminen vaan vältti sotarikokset.

Stalin on runkkari

03.08.2018 12:58:27
#80005 [+-] Piilota Suosittele

>>79834 En tbh ymmärrä miksi pitää aina verrata. Joo Stalin tappoi enemmän mutta tekeekö se Hitleristä yhtään paremman? + Otetaan huomioon että Hitler oli vähemmän aikaa vallassa

[ 6 viestiä | ]