- Ryttyiletkö sä vai? Mitä häh? - Ota iisisti kamu, ei tässä oo mitään ongelmaa... - Tule börheälle ja taistele! Vai ootko nössö? >:3 - Hei rauhoitus nyt vaan, ymmärsit tän ihan väärin. - En ymmärrä koskaan väärin! Tästä saat! Ja tästä! Ja tästä! Ja jos et pyyhi tuota virnettä naamaltasi, saat nekkuun kuin ilmakehä juuri äsken >:3
[
1 viestiä
|
]
⭰
Metka kiipeilyteline :3
nyt lentämään
noutaja
Kissakuvia ja gifejä
Huumonin luominen :3
tasapaino
nappaaja :3
Haukkuva kissa ei pure :3
Koa lukemassa ja kissa
Kissakevennys poliittisen ripulin väliin
Villapaidat tänne saatana!
anna sitä hyvää
Kissajuttuja
Kipsun puoti
miitti
Tanssija
Shamppoon nieli :(
Kuolema tulee ratsulla
Juoppojen taistelu
Vanhat piirretyt on parhaita
"Get heres from theres! >:3" - Shiro 5-vuotiaana :3