Komeita Komeita
Ricaneer Ricaneer
Eläköön venäjä Eläköön venäjä
Ikinä ei ole hyvä Ikinä ei ole hyvä
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2 Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
Silmät on sielun peili Silmät on sielun peili
Be gone THOT Be gone THOT
kUkA sIeL nEtIs On!? kUkA sIeL nEtIs On!?
Tau Tio've vs Tyranids Tau Tio've vs Tyranids
Leon Musk ja vihreä yrtti Leon Musk ja vihreä yrtti
Kylän paras pensas :3 Kylän paras pensas :3
Koiran taputtelua Koiran taputtelua
Joni Joni Joni Joni
Juokse, dännänänäänänä Juokse, dännänänäänänä
Kahvilajikkeita Kahvilajikkeita
Aurailemassa Aurailemassa
Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3 Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3
"Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa" "Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa"
On vain kaksi On vain kaksi
Haha, minä myös Haha, minä myös
Kipu on vain mielikuvitusta Kipu on vain mielikuvitusta
Iso mietintä Iso mietintä
Jerry Jerry
Pokemon sitä ja tätä 2 Pokemon sitä ja tätä 2
 881 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.08 MB, 1 tiedosto, 22.08.2018 19:04:31
[ + 4 - | ]

Sairas maailma vol. 2

[16387] [1534937416584.jpg] [3.08 MB] [3864x3072] [] []
1534937416584.jpg

sairas

(18)  · 

maailma

(19)  · 

mielisairaus

(55)
22.08.2018 20:55:15
#86292 [+-] Piilota Suosittele

86233


Olen oikeasti samaa mieltä. Sota tekisi hyvää ihmisille. Sodan jälkeen alkaisi jälleen uudestaan rakennus ja paremman maailman luominen. Toki sodassa kuolee ihmisiä, mutta niin kuolee sotaa edeltävässäkin tilassa. Maailma oli heti sodan jälkeen paljon parempi paikka. Töitä oli ja jengillä oli halu ja tarve saada elämänsä kondikseen. Nyt vain potkitaan päähän ja joku haluu enemmän kuin 10 000 muuta. En siedä sitä pätkääkään.

23.08.2018 08:10:26
#86435 [+-] Piilota Suosittele

Kysymys. Miksi "gender neutral" tai muunsukupuolinen aina pukeutuu ja käyttäytyy kuin vastakkainen sukupuoli? Olikohan se Inhimillinen tekijä Yleltä vai mikä, missä haastateltiin kahta entistä naisoletettua ja nykyistä muunsukupuolista/sukupuoletonta, ni ne oli MOLEMMAT HYVIN MIEHEKKÄITÄ. Jos on sukupuoleton, niin miks pitää korostaa sitten jompaa kumpaa sukupuolta? Todistaa vaan sen, että on olemassa vain kaksi sukupuolta, mutta ei osata valita kumpi halutaan olla ja sitten keksitään kaikenlaista hömpän pömppää, kuten sukupuoleton tai muunsukupuolinen. Anna mun kaikki kestää.

23.08.2018 12:00:37
#86462 [+-] Piilota Suosittele

>>86292
Sota tekis hyvää tälle pallolle. Siis kunnon rähinä, jossa poistuis vaikka puolet ihmispopulaatiosta. Toisaalta joku tautikin sen vois tehdä. Porukkaa kuolis, mut selviytyjille avautus ihan uudet mahdollisuudet ja ehkä tällä pallollaki ois sitten saumaa...

05.07.2024 08:08:07
#632329 [+-] Piilota Suosittele

luulenpa että suuri osa sukupuolettomaksi julistautuvista tekee niin vain koska haluavat liittyä muodikkaaseen aakkosjengiin vaikka homous puuttuu

[ 7 viestiä | ]