Taikapuu Taikapuu
somalin älykkyys somalin älykkyys
Mortal kombat Mortal kombat
Hyppy levolle Hyppy levolle
Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom [OPL3] Touhou Youyoumu ~ Perfect Cherry Blossom [OPL3]
Oon toi (ikkunan takana katson) Oon toi (ikkunan takana katson)
Ei ollu ikean puukko Ei ollu ikean puukko
KKK naisia KKK naisia
4K 4K
Ihana nainen Ihana nainen
Sanat tiijätte Sanat tiijätte
TOASTY TOASTY
Huutikauppa keisari Huutikauppa keisari
Mahtavat maisemat Mahtavat maisemat
Kirja persuista Kirja persuista
mikä ei syö mutta elää mikä ei syö mutta elää
AI tietää 1 AI tietää 1
nyt uppos syvälle nyt uppos syvälle
Totuus Totuus
Lihansyöjä Lihansyöjä
Autonkorjausta Autonkorjausta
Ahsokan seikkailut Ahsokan seikkailut
Burger apu Burger apu
Perse Perse
 792 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 29.08.2018 15:50:34
[ + 1 | ]

Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?

[16798] [Sieppaa.JPG.jpg] [0.08 MB] [863x673] [] []
Sieppaa.JPG.jpg

spämmi

(5)  · 

paska

(483)  · 

sähköposti

(7)
29.08.2018 15:52:29
#89045 [+-] Piilota Suosittele

ensimmäiset kysymykset varmaan pankkikortin numero ja kääntöpuolella oleva numerosarja .. eli totally leggins

29.08.2018 15:55:50 | 15:55:58
#89047 [+-] Piilota Suosittele

>>89045 Itsekin epäilin kusetusta, mutta vittu tuokin on jo sellainen, että joutui oikein miettimään onko oikea sähköposti. Nimittäin tuokin ihminen on olemassa, kun googletin, mutta tuo sähköposti josta lähetetty on niin outo.

29.08.2018 16:14:31
#89054 [+-] Piilota Suosittele

>>89051 silleinhä ne huijaukset menee, ennemmin tai myöhemmin kaikki joutuu sen kohteeksi jollain tavalla.. ei ne yritä tämmösiä huijauksia tehä jos ne ei toimis

29.08.2018 16:20:24
#89062 [+-] Piilota Suosittele

>>89054 Joku kokenut netin käyttäjä olisi jo kusetettavana, mutta nykyään on välillä vaikea tajuta onko totta, kun ennen spämmi tuli aina englanniksi, mutta nykyään hyvin tehtynä ja vielä suomeksi.

29.08.2018 16:35:15
#89073 [+-] Piilota Suosittele

Kusetusta on. Mulle on tullu sähköpostiin semmosia että kävit sinä ja sinä päivänä shell asemalla tankkaamassa ja voitit jotain. Jännä kyllä kun en ole koskaan shellillä tankannu autoa.

[ 13 viestiä | ]