plötss.....plötsss plötss.....plötsss
Tuntuu mukavalta yllä varmasti Tuntuu mukavalta yllä varmasti
;__; ;__;
En nauti tästä :p t. kisse :3 En nauti tästä :p t. kisse :3
Poliitikkojen lupaukset Poliitikkojen lupaukset
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
"Joo mä käyn kaupassa ku tuun... Tarviitsä mitään?" "Joo mä käyn kaupassa ku tuun... Tarviitsä mitään?"
>:3 >:3
teitä on varoitettu teitä on varoitettu
kanuunalla perseeseen kanuunalla perseeseen
Welcome to my reality Welcome to my reality
yksi kissan päivä :3 yksi kissan päivä :3
Tastes Great! Tastes Great!
hitleriä hävettäis hitleriä hävettäis
Vei koko käden Vei koko käden
nytsä kuolet vittu nytsä kuolet vittu
Wololoo Wololoo
Meni vaan selkä poikki Meni vaan selkä poikki
Would? Would?
hyvää huomenta hyvää huomenta
Paskat kanavat! Paskat kanavat!
The sea of abyss within his eyes shall swallow everything whole The sea of abyss within his eyes shall swallow everything whole
Mieheltä puuttuu 90 prosenttia aivoista Mieheltä puuttuu 90 prosenttia aivoista
lintulauta lintulauta
 1 049 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 30.08.2018 16:36:29
[ + 3 | ]

Ateismin kasvot

[16919] [ateisti.jpg] [0.04 MB] [720x720] [] []
ateisti.jpg

tyypillinen

 · 

ateisti

(11)  · 

ateismi

(7)  · 

fedora

(15)  · 

läski

(489)  · 

murica

(55)  · 

sdp

(559)  · 

vassarit

(109)  · 

kehopositiivisuus

(68)
30.08.2018 17:02:41 | 17:03:15
#89483 [+-] Piilota Suosittele

>>89473 niinpä:
PIKKIWOKI loves you and wants to take you away from this crazy world of false gods, fairies and leprechauns and offer YOU the TRUE PATH to eternal life and love.

PIKKIWOKI is getting his brave and courageous followers to bring the TRUTH of PIKKIWOKI to the people so please, stick like mud to this page for your chance at eternal life, a very large Pig and all the coconuts you can carry.

PIKKIWOKI Loves You! (Mud Be Upon His Name)

http://www.pikkiwoki.com

30.08.2018 17:03:43
#89485 [+-] Piilota Suosittele

>>89473
Kuinka kehtaat uskis? Minun puolellani on Richard Dawkins, Sam Harris, TJ Kirk sekä muut aikamme intellektuellit! Lisäksi sain Mensan nettitestistä tulokseksi 130! Olen eufoorinen en minkään humpuukijumalan vuoksi vaan älykkyyteni valaisemana!
Tätä et voisi ikinä käsittää, teisti. Anteeksi, nyt menen vuokraamaan huoneen hotellista voidakseni piirtää kirkkoveneen hotelliraamattuun.

02.09.2018 15:16:33
#90622 [+1] Piilota Suosittele

>>89775 Ateisti uskoo sokeasti siihen että tyhjästä voi ykskaks syntyä kokonainen maailmankaikkeus jolla ei ole mitään päämäärää tai merkitystä ja että sokea evoluutio olisi voinut tuottaa tietoisuuden kaltaisia ihmeitä. Se jos mikä vaatii sokeaa, vankkumatonta uskoa.

>>89782 Uskonto on niille, jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan eivätkä sokeasti usko mitä kouluissa opetetaan :-)

>>89783 Sähän se tässä jaksat ulista siitä miten joku, jolla on eri mielipiteitä, on automaattisesti trolli. Syyhyääkö kaulapartasi kun joku kyseenalaistaa ateismiuskontosi?

23.07.2020 07:33:27 | 07:36:24
#366918 [+1] Piilota Suosittele

>>366380 Moiselle ei ole tarvetta, sillä terveessä (ts. uskovaisessa) ympäristössä lapsi ymmärtää luonnostaan, että asioilla on tarkoitus ja että jonkun on täytynyt suunnitella kaikki ja puhaltaa sielun henkäys eläväisiin :-)

Ateismiin uskovat puolestaan joutuvat (valitettavan usein rankaisemalla) kieltämään lapsensa luontaisen, kirkassilmäisen uskon ja keksimään tekosyitä sille, miksi mitään korkeampaa voimaa ei muka voisi olla olemassa. Sairasta.

Onneksi kaikki kuitenkin saavat tietää totuuden viimeistään kuoleman jälkeen. Ateismiuskovaisille se on ikävä kyllä siinä vaiheessa jo liian myöhäistä. Helvetin tulissa palaessaan sanoo ateistiraasu sitten kerta toisensa jälkeen: "Eihän sen näin pitänyt olla!"

23.07.2020 08:40:49 | 08:41:17
#366947 [+-] Piilota Suosittele

>>366918

Lapsi ei ymmärrä mitäön muuta ilman oppimista että kun sillä on nälkä, jano, väsymys ja halu ulostaa. Muut asiat pitää opettaa ja opetella.

23.07.2020 22:30:39
#367115 [+1] Piilota Suosittele

>>366947 Etkö lukenut tuota artikkelia jonka linkkasin? Tiede on osoittanut, että lapset uskovat luonnostaan Jumalaan, ja nimenomaan ateistit joutuvat aktiivisesti valehtelemaan ja aivopesemään lapsiaan saadakseen uskon heistä pois.

Ateistien ei pitäisi antaa kasvattaa lapsiaan. On totisesti julmaa viedä pakottamalla luontainen, kaunis ja ihana asia pois viattomilta lapsilta ja potentiaalisesti tuomita heidät ikuiseen kärsimykseen ;___;

23.07.2020 22:35:55
#367118 [+1] Piilota Suosittele

>>367117 ...Ja kun argumentit loppuvat, epätoivoinen ateistireppana sortuu lapselliseen nimittelyyn ja loukkaamiseen :DDDD

Ihan vitun säälittävää, mutta odotettavaa :3

23.07.2020 22:44:01
#367122 [+-] Piilota Suosittele

Älkä äsyöttäkö trollia. Trolli on trolli vaikka voissa paistaisi. Toki voikin on uskovainen koska sulaa ja sulaminen on uskonnollinen tila.

23.07.2020 22:46:17
#367125 [+1] Piilota Suosittele

>>367122 Joo, pitäisi varmaan fiksumpana lopettaa, mutta en kyllä usko että kyseessä on trolli vaan ihan oikea ateismiuskovainen, joka kivenkovaan uskottelee itselleen, ettei Jumalaa ole. Toisaalta koen vähän niin kuin velvollisuudekseni edes yrittää tämän eksyneen sielun pelastamista, niin turhaa kuin se todennäköisesti onkin.

[ 27 viestiä | ]