Ystävä hädässä tunnetaan :3 Ystävä hädässä tunnetaan :3
haloo? haloo?
Pimeä uhka Pimeä uhka
Jumalan suunnitelma Jumalan suunnitelma
Jhnna want to have some fun :) Jhnna want to have some fun :)
Venyttelisitkö? Venyttelisitkö?
Helikopterimies Helikopterimies
Paavi :3 Paavi :3
venäläinen esileikki venäläinen esileikki
Eilen oli Suomen lipun päivä Eilen oli Suomen lipun päivä
halusi vain olla kaveri :( halusi vain olla kaveri :(
R.I.P. R.I.P.
ei tuu virheitä ei tuu virheitä
mitä helvettiä :DD mitä helvettiä :DD
väärä reikä väärä reikä
Gus Chiggins, Old Prospector Gus Chiggins, Old Prospector
Suvakki Suvakki
Maisema Maisema
Omakuva Omakuva
Aamuvenyttelyt Aamuvenyttelyt
Flat earth is real. Flat earth is real.
Jossu tykkäis jos joku Jossu tykkäis jos joku
Raja toimii Raja toimii
Rebel rebel :3 Rebel rebel :3
 1 628 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 01.09.2018 12:36:49
[ + 13 - | ]

et ole lepakko nainen

[17010] [d3123d13f.png] [0.09 MB] [596x1495] [] []
d3123d13f.png

en ole

 · 

lepakko

(19)  · 

tissit

(1672)
01.09.2018 20:26:20
#90387 [+-] Piilota Suosittele

Tätä paskaa on tullut nyt aavistuksen liikaa. Tällainen yksinkertainen paskaläppää toimii jotenkin pieninä annoksina.

02.09.2018 10:22:12
#90534 [+-] Piilota Suosittele

>>90505
>>90514
Ei tämä huumori tai piirtotyyli kaikkiin iske ja se on mulle täysin ok. :D Esimerkkinä oon sanonu että itse en tykkää fingerporista vaikka merkittävän iso osa ihmisistä pitää siitä. Mutta en silti kehota piirtäjää lopettamaan hommaansa.

02.09.2018 11:20:21 | 11:20:34
#90546 [+-] Piilota Suosittele

>>90534

Mutta en silti kehota piirtäjää lopettamaan hommaansa.


Etkä siihen pystyisikään. Parempi vain hyväksyä asia jota ei pysty muuttamaan (tämä koskee kaikkia asioita).

Kuten:

Työttömyys
Orjatyö
Rasistinen sana
Eliitin edut
Eliitin sadut
Myyntipuheet sekä me tienataan tällä-puheet
Tukijärjestelmä
Sosiaalitoimi
Ruokajono

02.09.2018 11:25:56
#90548 [+-] Piilota Suosittele

>>90546 Voisin toki jos olisin niin vittuuntunut ja elämämkoulu, kirjottaa hänelle palautetta jossa kehotan häntä kehittymään piirtäjänä, tekemään parempia vitsejä jotka oikeesti toimisi tai lopettaisi koko homman jos ei tosissaan edes yritä, koska on oikea piirtäjä.

02.09.2018 19:05:55
#90718 [+-] Piilota Suosittele

>>90564

Poliittinen hiekkalaatikkoleikki on parasta viihdettä. Varsinkin kun tekijät eivät saa mitään mistään vaikka kuinka linnaa tuhoaisi.

02.09.2018 20:16:32
#90751 [+-] Piilota Suosittele

>>90727

Voi olla. Kerran olen piirtänyt sarjiksen politiikkaa liittyen ja en pitäny siitä.


Olen minäkin tehnyt asioita joista en itse pidä. Mutta silti sen olen tehnyt.

[ 15 viestiä | ]