Vihreät 🤦‍♂️ Vihreät 🤦‍♂️
Uutinen Uutinen
Netflix dokkarit Netflix dokkarit
Kokeilu epäonnistui. Kokeilu epäonnistui.
Amatimies ei eksy aiheesta Amatimies ei eksy aiheesta
tyronen ylläri tyronen ylläri
Nykyajan treffailua Nykyajan treffailua
Toivotaan parasta Toivotaan parasta
näppituntumalla näppituntumalla
Seksikästä Seksikästä
Demari taas, tietenkin.. Demari taas, tietenkin..
Yle propagandaa 45. Yle propagandaa 45.
nuotio apustus nuotio apustus
"Ylimääräisiä"? "Ylimääräisiä"?
Ryssäankat Ryssäankat
Nakuankka ei kestänyt enää Nakuankka ei kestänyt enää
Kehitysavusta on hyötyä. Kehitysavusta on hyötyä.
näin se menee näin se menee
Meemi Meemi
Iih uuh Iih uuh
pikku gangstabörh pikku gangstabörh
Semmosta Semmosta
Ehkä se tapahtui, mutta... Ehkä se tapahtui, mutta...
Mittens armeijassa Mittens armeijassa
 720 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 01.09.2018 20:11:27
[ + 3 | ]

Teksti oli oma keksimä :3

[17032] [2h0t0q.jpg] [0.06 MB] [500x500] [] []
2h0t0q.jpg

cat

(106)  · 

kissa

(5209)  · 

water

 · 

cool

(16)  · 

after

 · 

seisonut

 · 

vesi

(145)  · 

hipsteri

(7)  · 

hipsterikissa

 · 

hipstercat

01.09.2018 21:25:16 | 21:25:54
#90409 [+-] Piilota Suosittele

Hahhah :D Mä sammutan usein kessuni Rontin ulkojuoma-astiaan (en tumppaa sinne vaan sammutan tulipesän), eikä koira ole moksiskaan.

Kissaihmiset sitten varmaan vaihtaa vedet päivittäin, kun täällä "vaihetaan" sitten kun loppuu.

01.09.2018 21:43:02
#90420 [+-] Piilota Suosittele

>>90416
Eli se ei ole paskapuhetta. Mökillä koira juo rannasta. Sinne en vaihda vesiä. Sisäkuppi tulee vaihettua useammin, mutta edelleen tyhjenemisen mukaan.

Kummaa porukkaa työ ihmiskissat. Niiden ruoka kilohinnassa mitattuna sitten maksaa enemmän kuin mitä itse syöt?

01.09.2018 22:08:50
#90425 [+-] Piilota Suosittele

>>90420

Kyllä... muuten maksaa hiinä ja hiinä peruskotipöperöitäni enemmän. Tuota 7€-15€ kilo :3

Kissa tosin syö n. 40€ kuussa, itsellä ei tuo riitä.

01.09.2018 22:20:56
#90428 [+-] Piilota Suosittele

>>90425
Kissa painaa 2kg, ja sä 50x enemmän, oisko tässä jotain.. hmm.. takana :D

Osta sille tukusta 30kg:n säkki koiranpaskaa (mä en tiedä saako niin isoa säkkiä kissanpaskaa), ja kyllä se niitä alkaa syömään ku nälkä yllättää.

Säästyy rahaa.

01.09.2018 22:49:24 | 22:50:12
#90434 [+-] Piilota Suosittele

@4evill
@hapsi_

Ikävä kiilata väliin mutta oikeastaan keksin tekstin ajatellen kissoja jotka nimenomaan haluavat juoda ennemmin seisonutta vettä kuin vasta kraanasta laskettua :D :333

01.09.2018 23:30:01 | 23:32:33
#90441 [+-] Piilota Suosittele

>>90434
Joku luontainen juttu. En tuolla luonnossakaan meinaan ole kraanapuita kauheasti nähnyt. Enkä juomakuppipuita.

Taukokantoja niidenkin edestä.

e: mutta jos Kortti ja Meikki ovat tottuneet saamaan kylmää ja raikasta vettä, voi olla ettei semmonen vanha 10l maalitynnyri täynnä vettä kelpaa. Kunhan ei ole vesiliukosta siinä ollut.

[ 7 viestiä | ]