Tuure boelius Emma gaala Tuure boelius Emma gaala
Ragequittasi sukupuolensa Ragequittasi sukupuolensa
Ja tällaista joku uskoo :D Ja tällaista joku uskoo :D
Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista
mielipide mielipide
askartelin mikille pop-filtterin askartelin mikille pop-filtterin
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
Läski Paska kusee (garlbarks) Läski Paska kusee (garlbarks)
Fortnite IRL Fortnite IRL
Siitä yhdestä ankkurinkuvasta se lähti Siitä yhdestä ankkurinkuvasta se lähti
Pena. Sunnuntaina. Pena. Sunnuntaina.
BUK-Kake Randelin BUK-Kake Randelin
Torajyvä on pirullinen huume Torajyvä on pirullinen huume
Läski Paska ja assburger Läski Paska ja assburger
Roll for AC Roll for AC
twerk twerk
matka käypi luolastoa kohden matka käypi luolastoa kohden
Haahaahaa hyvä vitsi. Haahaahaa hyvä vitsi.
Uudelleensyntyminen. Uudelleensyntyminen.
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Vitun Aragorn Vitun Aragorn
Tän kissan nimi on Tän kissan nimi on
Läski Paska varastaa isänsä viinat Läski Paska varastaa isänsä viinat
 720 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 01.09.2018 20:11:27
[ + 3 | ]

Teksti oli oma keksimä :3

[17032] [2h0t0q.jpg] [0.06 MB] [500x500] [] []
2h0t0q.jpg

cat

(106)  · 

kissa

(5208)  · 

water

 · 

cool

(16)  · 

after

 · 

seisonut

 · 

vesi

(145)  · 

hipsteri

(7)  · 

hipsterikissa

 · 

hipstercat

01.09.2018 21:25:16 | 21:25:54
#90409 [+-] Piilota Suosittele

Hahhah :D Mä sammutan usein kessuni Rontin ulkojuoma-astiaan (en tumppaa sinne vaan sammutan tulipesän), eikä koira ole moksiskaan.

Kissaihmiset sitten varmaan vaihtaa vedet päivittäin, kun täällä "vaihetaan" sitten kun loppuu.

01.09.2018 21:43:02
#90420 [+-] Piilota Suosittele

>>90416
Eli se ei ole paskapuhetta. Mökillä koira juo rannasta. Sinne en vaihda vesiä. Sisäkuppi tulee vaihettua useammin, mutta edelleen tyhjenemisen mukaan.

Kummaa porukkaa työ ihmiskissat. Niiden ruoka kilohinnassa mitattuna sitten maksaa enemmän kuin mitä itse syöt?

01.09.2018 22:08:50
#90425 [+-] Piilota Suosittele

>>90420

Kyllä... muuten maksaa hiinä ja hiinä peruskotipöperöitäni enemmän. Tuota 7€-15€ kilo :3

Kissa tosin syö n. 40€ kuussa, itsellä ei tuo riitä.

01.09.2018 22:20:56
#90428 [+-] Piilota Suosittele

>>90425
Kissa painaa 2kg, ja sä 50x enemmän, oisko tässä jotain.. hmm.. takana :D

Osta sille tukusta 30kg:n säkki koiranpaskaa (mä en tiedä saako niin isoa säkkiä kissanpaskaa), ja kyllä se niitä alkaa syömään ku nälkä yllättää.

Säästyy rahaa.

01.09.2018 22:49:24 | 22:50:12
#90434 [+-] Piilota Suosittele

@4evill
@hapsi_

Ikävä kiilata väliin mutta oikeastaan keksin tekstin ajatellen kissoja jotka nimenomaan haluavat juoda ennemmin seisonutta vettä kuin vasta kraanasta laskettua :D :333

01.09.2018 23:30:01 | 23:32:33
#90441 [+-] Piilota Suosittele

>>90434
Joku luontainen juttu. En tuolla luonnossakaan meinaan ole kraanapuita kauheasti nähnyt. Enkä juomakuppipuita.

Taukokantoja niidenkin edestä.

e: mutta jos Kortti ja Meikki ovat tottuneet saamaan kylmää ja raikasta vettä, voi olla ettei semmonen vanha 10l maalitynnyri täynnä vettä kelpaa. Kunhan ei ole vesiliukosta siinä ollut.

[ 7 viestiä | ]