Jigsaw:D Jigsaw:D
simmu simmu
Bongolovania Bongolovania
Mä ajan mun elämän ohituskaistaa Mä ajan mun elämän ohituskaistaa
Itke rasismista lausu itse rasistisia lauseita Itke rasismista lausu itse rasistisia lauseita
SpODERman SpODERman
Burdo ja sen keppi Burdo ja sen keppi
Koululaiset vaan kyselevät Koululaiset vaan kyselevät
Työni täällä on tehty :3 Työni täällä on tehty :3
On se heleppova On se heleppova
Unohdus. Unohdus.
Muurahaisten vallankumous Muurahaisten vallankumous
Crawling In My Bongos Crawling In My Bongos
Bongo Cat liukuu avaruuteen Bongo Cat liukuu avaruuteen
kun kaveri laittaa yllättäen dic picin kun kaveri laittaa yllättäen dic picin
Länkkärikissa Länkkärikissa
Tummaihoisen historian kuukausi Tummaihoisen historian kuukausi
Bongo Bandicoot Bongo Bandicoot
Ei avioliittoa sulle Ei avioliittoa sulle
Puuhattu Puuhattu
Basil Viheraho c64 Basil Viheraho c64
Lentävä tehosekoitin Lentävä tehosekoitin
Taksikyyti. Taksikyyti.
pillu pillu
 729 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto, 05.09.2018 20:15:15
[ + 3 | ]

Aamupalan teko masiina

[17260] [tiedosto.png] [2.01 MB] [1500x1200] [] []
tiedosto.png

nakki

(44)  · 

muna

(135)  · 

kahvi

(118)  · 

paahtoleipä

(10)  · 

hyödyke

05.09.2018 21:42:11
#92095 [+-] Piilota Suosittele

>>92012
Minä syön jos on tarjolla ja eikös nykyään sanota, et pitäs vetää kaikki läskit heti aamusta ja iltaa kohdin sit himmailla?

06.09.2018 08:19:13
#92223 [+-] Piilota Suosittele

>>92140
Kyse oli vissiin siitä, et proteiinit pitäs vetää aamusta niin illalla vois ottaa rennommin eikä lihois vaikka söiski enempi.

06.09.2018 14:33:59
#92450 [+-] Piilota Suosittele

Ei kiitos. On jo rasvakeitin ja riisinkeitin. Harkittin monitoimikonetta, mutta alkaa oleen jo työtasot täynnä.

03.11.2018 00:00:09
#117317 [+-] Piilota Suosittele

117170

Osaan kyllä ihan yhtähyvin kuin keitinkin, joka tosin vaan huolehtii, ettei pala pohjaan jos vaikka sammun kesken keiton ja pitää sen mukavan lämpimänä siihen asti kun krapulassa herään. Ei se nyt hullumpi 20€ sijoitus ollu ja varsinkin halusin Thaikkurouvan vähittäismyyntiä tukea.

[ 10 viestiä | ]