Hienovaraisen vittuilun taituri Hienovaraisen vittuilun taituri
we wuz kangsz we wuz kangsz
Älä kurki >:3 Älä kurki >:3
Charles Manson on alt-right! Charles Manson on alt-right!
Ei Fantaa enää sulle Ei Fantaa enää sulle
Ansakortin aktivointifiilis Ansakortin aktivointifiilis
Härövarustus Härövarustus
olethan kärsivällinen olethan kärsivällinen
SIREEK SIREEK
Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä
H♂m♂ntaisauna: What does the slave say H♂m♂ntaisauna: What does the slave say
TES IV:Oblivion TES IV:Oblivion
Top deck, top kek Top deck, top kek
Nelinkertainen meemieditointi Nelinkertainen meemieditointi
Poski vasten poskea börh börh :3 Poski vasten poskea börh börh :3
heh heh
Jännä Jännä
Refugees welcome Refugees welcome
>Me irl >Me irl
Nihilismi Nihilismi
A bit of love A bit of love
burgeri burgeri
Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset
Mestariohjaaja löysi hyvän kuvakulman Mestariohjaaja löysi hyvän kuvakulman
 723 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto, 05.09.2018 20:15:15
[ + 3 | ]

Aamupalan teko masiina

[17260] [tiedosto.png] [2.01 MB] [1500x1200] [] []
tiedosto.png

nakki

(44)  · 

muna

(135)  · 

kahvi

(118)  · 

paahtoleipä

(10)  · 

hyödyke

05.09.2018 21:42:11
#92095 [+-] Piilota Suosittele

>>92012
Minä syön jos on tarjolla ja eikös nykyään sanota, et pitäs vetää kaikki läskit heti aamusta ja iltaa kohdin sit himmailla?

06.09.2018 08:19:13
#92223 [+-] Piilota Suosittele

>>92140
Kyse oli vissiin siitä, et proteiinit pitäs vetää aamusta niin illalla vois ottaa rennommin eikä lihois vaikka söiski enempi.

06.09.2018 14:33:59
#92450 [+-] Piilota Suosittele

Ei kiitos. On jo rasvakeitin ja riisinkeitin. Harkittin monitoimikonetta, mutta alkaa oleen jo työtasot täynnä.

03.11.2018 00:00:09
#117317 [+-] Piilota Suosittele

117170

Osaan kyllä ihan yhtähyvin kuin keitinkin, joka tosin vaan huolehtii, ettei pala pohjaan jos vaikka sammun kesken keiton ja pitää sen mukavan lämpimänä siihen asti kun krapulassa herään. Ei se nyt hullumpi 20€ sijoitus ollu ja varsinkin halusin Thaikkurouvan vähittäismyyntiä tukea.

[ 10 viestiä | ]