Animemuskelimaija Animemuskelimaija
Let me play you the song of my peoples :3 Let me play you the song of my peoples :3
Kinkunpoistopalvelu :3 Kinkunpoistopalvelu :3
not kosher not kosher
Gunman gone wild Gunman gone wild
Amerigan badriooddi :DDD Amerigan badriooddi :DDD
mitäs siinä kuvaat >:3 mitäs siinä kuvaat >:3
Börh bitch >:3 Börh bitch >:3
Isäbuga Isäbuga
Vitun penkki saatana Vitun penkki saatana
njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam
Viikonlopun naurut Viikonlopun naurut
ketä muistaa ketä muistaa
akusetä saria kuva: sudempentu leiri akusetä saria kuva: sudempentu leiri
Olen suorakulma vain, börheä :3 Olen suorakulma vain, börheä :3
rasahti rasahti
Dad's been dead for three years Dad's been dead for three years
Rasistineku Rasistineku
Ystävät kalliit Ystävät kalliit
Sauli Sauli
Loppui se läpsiminen Loppui se läpsiminen
Etiikka & moraali Etiikka & moraali
Melkein elävä legenda Melkein elävä legenda
aku ankka sarja kuva missä aku ankka keksii vits aku ankka sarja kuva missä aku ankka keksii vits
 1 028 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.65 MB, 1 tiedosto, 03.10.2018 22:04:07
[ + 5 | ]

Hauska pariskunta

[18736] [tiedosto.mp4] [6.65 MB] [224x400] [] []

03.10.2018 22:09:16
#104887 [+1] Piilota Suosittele

Luulis että jossain vaiheessa oppis olemaan pelästymättä joka vitun kerta.
Ja että on oikeesti ihan vitun iso ongelma kun toikaan ei riitä pitämään näppejä erossa puhelimesta.
Ja että tää on yhtä tehty ku Ihmis-Ken.

03.10.2018 22:29:52
#104901 [+1] Piilota Suosittele

Edes vaikka nämä olisi mistään kohtaa aitoja tilanteita, nämä ei siltikään olisi kovin hauskoja, eikä varsinkaan miljoonannen kerran. Ei sillä, jos tämä nyt jotakuta oikeasti viihdyttää, niin kait tällekin on sitten paikkansa.

04.10.2018 10:06:10
#105088 [+-] Piilota Suosittele

Nykyään jengi ei osaa pitää näppejään erossa puhelimesta. Hauskaa oli katsella kun keskikesällä oltiin ytimessä jakamassa juomia pubiin. Niin vastapäisellä puolella oli kahvilassa nelikko istumassa. Kaikilla puhelin kädessä ja kuppi kahveeta. Katoin pubiin päin niin kaikki höpötteli keskenään. Pubit taitavat olla ainoita paikkoja missä enää keskustellaan jotain.

Surullista, niin surullista.

04.10.2018 10:19:46
#105098 [+1] Piilota Suosittele

>>105088 ei ole pubeissakaan ellei mene johonkin kantisten juottolaan, muuten muissa on niin vitun trendikästä juoda alkoholitonta kaljaa ja samalla tapittaen älyluuria.

[ 9 viestiä | ]