mannet ninjailee mannet ninjailee
27.11 2021 27.11 2021
Takki kääntyi.. Takki kääntyi..
ärsyttävää ärsyttävää
Ihana nainen Ihana nainen
Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös. Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös.
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
Kuvakommentti Kuvakommentti
Le AUSTRIAN PAINTER Has Arrived Le AUSTRIAN PAINTER Has Arrived
Neekerit tykkää mummoista koska niillä on rahaa Neekerit tykkää mummoista koska niillä on rahaa
Mennee vaikiaksi Mennee vaikiaksi
Pekan koronapassi Pekan koronapassi
Löyty ihan pesunkestävä aito juutalainen Luolastosta: Blackvomit Löyty ihan pesunkestävä aito juutalainen Luolastosta: Blackvomit
Voiton marssi - Amon Amarth Voiton marssi - Amon Amarth
Mutta Mutta
??? ???
Selviytymisopas! Selviytymisopas!
Stalin oli cancel-kulttuurin edelläkävijä! Stalin oli cancel-kulttuurin edelläkävijä!
Bruce Lee vs Iso Neekeri Bruce Lee vs Iso Neekeri
1936 Hitlerin anomus maailmalle: Ollaan ystäviä 1936 Hitlerin anomus maailmalle: Ollaan ystäviä
Persuja kaikkialla. Persuja kaikkialla.
suomalaiset poliisit suomalaiset poliisit
N-Pukki N-Pukki
ripuli kyrpä kusi pillu perse muna ripuli kyrpä kusi pillu perse muna
 925 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 06.10.2018 16:10:29
[ + 6 - | ]

saadananbalvoja blöckerssön :-DDD

[18866] [saadananbalvoja-blockersson-.-DDD-(nikhmar,-ma-8.8.2011).png] [0.14 MB] [640x506] [] []
saadananbalvoja-blockersson-.-DDD-(nikhmar,-ma-8.8.2011).png

naurunappula

(682)  · 

spurdo

(377)  · 

saatananpalvoja

 · 

kirkonpoltto

06.10.2018 21:55:22
#106265 [+-] Piilota Suosittele

>>106264 Tuhopolttaahan voi yllättäen muutakin kuin kirkkoja, esimerkiksi ihmisten koteja ja paskimmassa tapauksessa samalla heidän perheitään. Olen sammutellut tuhopolttoja riittävästi voidakseni sanoa niiden olevan todella perseestä.

06.10.2018 22:05:04
#106267 [+1] Piilota Suosittele

>>106265
Toki ne on perseestä, mutta oon edelleen sitä mieltä et esim oman perheen murha ois pahempi ku tuhopoltto. Sä tietysti saat olla omaa mieltäs.

[ 8 viestiä | ]