Reissuhenkilö Reissuhenkilö
rumpali :3 rumpali :3
Retkellä Retkellä
Giljotiini - Mestari Giljotiini - Mestari
ruokavinkki ruokavinkki
Shock'n'awe_kuvakom Shock'n'awe_kuvakom
Ruokakauppa musakkia Ruokakauppa musakkia
Vihainen peili Vihainen peili
musikaalista musikaalista
Koira valppaana Koira valppaana
Helsinki pride Helsinki pride
asematunnelissa asematunnelissa
Hehe Hehe
Pandat Pandat
tyty tyty
mässyt mässyt
Oltermanne Oltermanne
Pimppi Pimppi
Pahastumisen aikojen jogurtti Pahastumisen aikojen jogurtti
Likka Kivelle ei kelpaa.. Likka Kivelle ei kelpaa..
anime anime
Plumps! Plumps!
kolossa :3 kolossa :3
Boxing Boxing
 777 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 08.10.2018 00:30:35
[ + 0 | ]

Aamiainen

[18926] [nignig.jpg] [0.03 MB] [700x544] [] []
nignig.jpg

aamiainen

(8)  · 

negger

 · 

neekeri

(1397)  · 

hampurilainen

(74)
08.10.2018 01:37:05
#106554 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tulee siihen n-sanaan: miksi kaikki pitää aina kopioida anglosfääristä? Ei se olisi suomessa mitenkään paha sana ilman jenkkien propagandaa. Negr ei ole esimerkiksi venäjäksi vielä tänäänkään mitenkään paha sana, se on täysin normaalia neutraalia kieltä. Amerikka pilaa aina kaiken.

08.10.2018 10:10:38
#106610 [+-] Piilota Suosittele

Ei mutta eikö olis hyvä idea lähettää nää suomessa kouluja käyvät mamut vaihto-oppilaaksi afrikkaan ja lähi-itään.

[ 4 viestiä | ]