Why Twitter Censored the NY Post Article on Biden Why Twitter Censored the NY Post Article on Biden
Tuoretta filettä Tuoretta filettä
Kellotamme tv:tä - kokoelma Kellotamme tv:tä - kokoelma
näin pahalta haisee <:3 näin pahalta haisee <:3
Party party Party party
Kaveri Kaveri
Piirretty Piirretty
Lempinimi Lempinimi
M41A Pulse Rifle M41A Pulse Rifle
pyyttoni pyyttoni
Kiusallista Kiusallista
Elä hetkessä Elä hetkessä
loooooooolllll :DDDDDDDD loooooooolllll :DDDDDDDD
Blyat Blyat
mitä sinä teet :3 mitä sinä teet :3
Olen suoraan alenevassa polvessa... Olen suoraan alenevassa polvessa...
Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla
Rakkauslaulu Rakkauslaulu
haatana haatana
Viinimainos Viinimainos
Samat kikat käytössä vieläkin Samat kikat käytössä vieläkin
näin se toimii :3 näin se toimii :3
venäjä kiteytettynä venäjä kiteytettynä
Kusipäät. Kusipäät.
 1 026 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.53 MB, 6 tiedostoa, 14.10.2018 16:01:11
[ + 3 | ]

NN-Kooste

[19231] [(sokeakalkkuna,-ke-5.5.2010).png] [0.28 MB] [640x688] [] []
(sokeakalkkuna,-ke-5.5.2010).png
[19230] [Fingerpori-5-takakansi-(HUSTI,-ke-22.2.2012).jpg] [0.12 MB] [508x720] [] []
Fingerpori-5-takakansi-(HUSTI,-ke-22.2.2012).jpg
[19229] [LIITY-VASTARINTAAN-JO-TANAAN!-(Juhko,-su-19.9.2010).png] [0.24 MB] [640x1152] [] []
LIITY-VASTARINTAAN-JO-TANAAN!-(Juhko,-su-19.9.2010).png
[19228] [NN-alignmentit-(joku-pyysi-lisaa-niin-tassa-on)-(to-22.9.2011).p] [0.43 MB] [640x668] [] []
NN-alignmentit-(joku-pyysi-lisaa-niin-tassa-on)-(to-22.9.2011).p
[19227] [NN-kayttaja-ennustajalla-(Viljo82,-to-4.2.2010).png] [0.41 MB] [640x844] [] []
NN-kayttaja-ennustajalla-(Viljo82,-to-4.2.2010).png
[19226] [NN-lahtee-reilaamaan-(Mako,-ma-19.9.2011).jpg] [0.05 MB] [640x508] [] []
NN-lahtee-reilaamaan-(Mako,-ma-19.9.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

teppok

 · 

fingerpori

(174)  · 

propaganda

(106)  · 

jupe laamanen

(7)
14.10.2018 16:51:45
#109134 [+-] Piilota Suosittele

Tehdään luolastosta setämiesfoorumi ja vähennetään kuvien postaamisen merkitystä sivustolla. Ei niillä mitään tee muutenkaan

14.10.2018 23:53:08 | 23:53:38
#109271 [+-] Piilota Suosittele

109242

Setämiehet eivät ole yleensä järin hauskoja, ja aiheet liikkuvat nykyisin lähinnä kaljaa, runkkumatskua ja mamuja -linjalla juttujen tasolla.

[ 7 viestiä | ]