perc perc
Sorsa Sorsa
miten dolan ja kikki syntyivät miten dolan ja kikki syntyivät
kjeh kjeh kjeh kjeh
Huomenta Huomenta
cortana cortana
Ei nimi naista pahenna. Ei nimi naista pahenna.
Psykoosi Psykoosi
Sodomiaa Sodomiaa
Tissejä Tissejä
Minun persoonallisuustyyppini Minun persoonallisuustyyppini
Historiallinen vastuu Historiallinen vastuu
Täytyy juutaloida nopeasti Täytyy juutaloida nopeasti
kiusoittelua :3 kiusoittelua :3
Huhuu Huhuu
huora huora
kameli jumppa kameli jumppa
Te toimisto Te toimisto
Portto Portto
RIP longcat ;__; RIP longcat ;__;
Moottoripyörän lastaus Moottoripyörän lastaus
et nähnyt mitään :3 et nähnyt mitään :3
Oispa syksy Oispa syksy
Kansanäänestys EU tukipaketista Kansanäänestys EU tukipaketista
 809 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.94 MB, 1 tiedosto, 22.10.2018 13:22:06
[ + 2 | ]

1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi

[19574] [leningrad1930.png] [6.94 MB] [2608x1820] [] []
leningrad1930.png

leningrad

(6)  · 

uudelleenrakennus

 · 

suunnitelma

(8)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

stalin

(39)
22.10.2018 13:29:20
#111856 [+-] Piilota Suosittele

Saa aika hemmetin monta hehtaaria hakata metsää klapeiksi tai polttaa muutama tonni kevyttä polttoöljyä, että tuon kokoiset kivi/betonikolossit pysyy talvella edes plussan puolella.

22.10.2018 14:43:30
#111889 [+-] Piilota Suosittele

>>111856
Ymmärrät kai, että Stalinin kanava, joka muuten oli aikamoinen teko, rakennettiin parinsadantuhannen eri syistä, hyvin usein tekaistuista sellaisista, vangin voimin.

Lähteestä riippuen tekijöistä 15-35% kuoli. @Repostnik :han on ylpeä kanavasta tietysti.

Rehellisyyren nimissä mainittakoon, että on niitä hullumpiakin suunnitelmia ollut

22.10.2018 17:00:03
#111945 [+-] Piilota Suosittele

En symppaa natsisaksaa yhtään mitenkään - päinvastoin, paska systeemi..mutta itärintamalle olisin suonut menestystä sen verran, että olisivat murkanneet tuon syöpäläisnaapurimme.

22.10.2018 17:16:09
#111953 [+-] Piilota Suosittele

>>111945
@Repostnik voi olla toista mieltä :D

>>111905
mutta kuten Putin ja Medvedevkin ovat monesti sanoneet, niiden inhimillinen hinta oli liian kova.

Tottahan tuo, mutta ovatko oikeasti tuota mieltä? Stalin oli selvästi sosiopaatti, ja Hitler jatkuvasti täysin sekaisin huumeista.

Mitähän sitä, jos kummallakaan ei olisi ollut niin hankala lapsuus, mitähän sitä...

[ 9 viestiä | ]