Näin piirretään kissa Näin piirretään kissa
Sekalaisia Sekalaisia
Katupartio Katupartio
Työmiähen saaliz Työmiähen saaliz
Onneksi ei ole minun ongelma Onneksi ei ole minun ongelma
Autoilija yllätti talven Autoilija yllätti talven
Turppi ja koira Turppi ja koira
Jänniä euroja Jänniä euroja
Jos vehkeet ei toimi Jos vehkeet ei toimi
hälyyttyävä järjestelmä hälyyttyävä järjestelmä
Fregatti Fregatti
Oooops... Oooops...
Mistä tunnistat setämiehen? Mistä tunnistat setämiehen?
U w U U w U
Insanity Puppy Insanity Puppy
no one expects the spanish inquisition no one expects the spanish inquisition
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
Pannupizza Pannupizza
Kinkkuananaskepappipistsa Kinkkuananaskepappipistsa
Uutiset vähissä Uutiset vähissä
salimage unohti forkkupäivän salimage unohti forkkupäivän
Oh deer Oh deer
Junamuseo Junamuseo
Kinkku jäi kiikkiin Kinkku jäi kiikkiin
 873 näyttökertaa, 28 viestiä, 4.15 MB, 4 tiedostoa, 22.10.2018 17:57:50
[ + 5 | ]

Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta

[19580] [tiedosto-1.jpg] [1.01 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[19579] [tiedosto-2.jpg] [0.97 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[19578] [tiedosto-3.jpg] [1.02 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[19577] [tiedosto-4.jpg] [1.15 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5208)  · 

katselee

(5)  · 

taustakuva

(15)  · 

iso

(77)  · 

kuva

(61)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
22.10.2018 19:10:06
#112025 [+-] Piilota Suosittele

>>112018

Oisko nuo sirutukset/rokotukset/leikkaus 150€ - 250€

Kissinhiekka 10€/kk
Ruoka 20-30€/kk

Pissikopat ja muut välttämättömät ?€
Lelut, ja muut ?€

Börh level infinity

22.10.2018 23:32:08
#112156 [+-] Piilota Suosittele

>>112079

Kissuus hommattuna kissakodista On nuo summat. Siruttaminen ei ole välttistä, mutta kotikissan leikkaus on.

Kyllä kipsun saa maaltakin, pitää vain valmistautua sitten muuten.

Ja kissan luonteesta, valitse semmoinen joka tykkää kosketuksesta/paijauksesta niin maxbörh :3

23.10.2018 01:05:59 | 13:21:24
#112174 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Halusin vain börheän tekosyyn linkittää tuon gellottavan poskikuvan <3 :3

Kämppikset joo, koirat on symbioosia varten :3 Vaikka kivoja nekin mutta vähän liian takertuvia meikäläisen makuun.

23.10.2018 11:00:46 | 11:02:04
#112253 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Onko kissoissa jotain arkista? :3 (Jos ei satunnaista piereskelyä ja kakkakopan kaivelua lasketa >:3 )

Joo ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta pakko takertua koska bört ;3

23.10.2018 17:32:12
#112462 [+-] Piilota Suosittele

>>112459

Ois mulla yksi kuvasarja kun tehtiin mortin kanssa ruokaa tässä viime viikolla, mutta ei ole loppukuvaa siihen niin jäisi vähän kesken... Tai pitäisi nyt lavastaa pottujen/spagettien kanssa...

24.10.2018 15:26:07
#112945 [+-] Piilota Suosittele

>>112462

Oli niin tasapainoiset mausteet että ei malttanut kuvata ennen syömistä :3

Kiva kun Mortti osallistuu kotitöihin :3 (Paitsi ymmärrettävästi imurointiin >:3 )

24.10.2018 17:28:00
#112990 [+-] Piilota Suosittele

>>112956

Oveluutesi sai taas börheät mittasuhteet :333

Kissojen hyvätapaisuus nousee taas esille, tullaan itse keittiöön sen sijaan että huudettaisiin "MÄY MÄY MÄY MÄY" (=iskä tuo lisää) :3

[ 28 viestiä | ]