Päivän iltasonnat 🤦‍♂️ Päivän iltasonnat 🤦‍♂️
neukkurikardo neukkurikardo
Eminem XX Intro Eminem XX Intro
Tähän tarvitaan jo hirvenkaatolupa Tähän tarvitaan jo hirvenkaatolupa
uncle dolans menu uncle dolans menu
Terveellinen vaihtoehto Terveellinen vaihtoehto
Brutal Brutal
ituhippi ituhippi
Sigma uros Sigma uros
Normal face Normal face
Ihan täyttä paskaa Ihan täyttä paskaa
Faksia Faksia
Suomi Vs Ruotsi Suomi  Vs Ruotsi
karvakassid karvakassid
kissalle maistuu kissalle maistuu
testattu sotilas testattu sotilas
eksynyt mielenosoittaja eksynyt mielenosoittaja
vesi vesi
Ryppy jakaa viisautta osa X Ryppy jakaa viisautta osa X
Tämä kuvastaa missä mennään. Tämä kuvastaa missä mennään.
"Parempia" ihmisiä ❤ "Parempia" ihmisiä ❤
seinät eivät pysy paikallaan seinät eivät pysy paikallaan
Näki asioita. Näki asioita.
Pelimies on Erimies Pelimies on Erimies
 873 näyttökertaa, 28 viestiä, 4.15 MB, 4 tiedostoa, 22.10.2018 17:57:50
[ + 5 | ]

Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta

[19580] [tiedosto-1.jpg] [1.01 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[19579] [tiedosto-2.jpg] [0.97 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[19578] [tiedosto-3.jpg] [1.02 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[19577] [tiedosto-4.jpg] [1.15 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5208)  · 

katselee

(5)  · 

taustakuva

(15)  · 

iso

(77)  · 

kuva

(61)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
22.10.2018 19:10:06
#112025 [+-] Piilota Suosittele

>>112018

Oisko nuo sirutukset/rokotukset/leikkaus 150€ - 250€

Kissinhiekka 10€/kk
Ruoka 20-30€/kk

Pissikopat ja muut välttämättömät ?€
Lelut, ja muut ?€

Börh level infinity

22.10.2018 23:32:08
#112156 [+-] Piilota Suosittele

>>112079

Kissuus hommattuna kissakodista On nuo summat. Siruttaminen ei ole välttistä, mutta kotikissan leikkaus on.

Kyllä kipsun saa maaltakin, pitää vain valmistautua sitten muuten.

Ja kissan luonteesta, valitse semmoinen joka tykkää kosketuksesta/paijauksesta niin maxbörh :3

23.10.2018 01:05:59 | 13:21:24
#112174 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Halusin vain börheän tekosyyn linkittää tuon gellottavan poskikuvan <3 :3

Kämppikset joo, koirat on symbioosia varten :3 Vaikka kivoja nekin mutta vähän liian takertuvia meikäläisen makuun.

23.10.2018 11:00:46 | 11:02:04
#112253 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Onko kissoissa jotain arkista? :3 (Jos ei satunnaista piereskelyä ja kakkakopan kaivelua lasketa >:3 )

Joo ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta pakko takertua koska bört ;3

23.10.2018 17:32:12
#112462 [+-] Piilota Suosittele

>>112459

Ois mulla yksi kuvasarja kun tehtiin mortin kanssa ruokaa tässä viime viikolla, mutta ei ole loppukuvaa siihen niin jäisi vähän kesken... Tai pitäisi nyt lavastaa pottujen/spagettien kanssa...

24.10.2018 15:26:07
#112945 [+-] Piilota Suosittele

>>112462

Oli niin tasapainoiset mausteet että ei malttanut kuvata ennen syömistä :3

Kiva kun Mortti osallistuu kotitöihin :3 (Paitsi ymmärrettävästi imurointiin >:3 )

24.10.2018 17:28:00
#112990 [+-] Piilota Suosittele

>>112956

Oveluutesi sai taas börheät mittasuhteet :333

Kissojen hyvätapaisuus nousee taas esille, tullaan itse keittiöön sen sijaan että huudettaisiin "MÄY MÄY MÄY MÄY" (=iskä tuo lisää) :3

[ 28 viestiä | ]