Kuva sen paremmin kun rasmuskaan ei edusta eikä ole koskaan edustanut minun ajatusmaailmaani. Minun ajatusteni liittäminen noihin pelleihin on vain oikkarirunkkareiden säälittävä olkinukke kun parempaakaan ei keksitä.
en tiiä onkse juhlimisen arvosta että toisessa 100%:n idioottimassan päässä on vastapään edustajan mielestä jotenkin vähemmän idiooteiksi luettavia yksilöitä kuin omassa 100%:n idioottimassan päässä.
[
7 viestiä
|
]
⭰
ähäkutti
armenialainen uwu kertoo vitsin
Pari hassun hauskaa kuvaa
Neekeröittäjä
negroosi :D
Makes sense
Pakolainen Ukrainasta..
Fiksu neekeri vs tyhmät neekerit
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua