Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
NOM NOM :3 NOM NOM :3
Lol Lol
Hapsi ja pihvi Hapsi ja pihvi
Ihana nainen Ihana nainen
Kun ei oo Lambia Kun ei oo Lambia
Eri kulmasta badapum Eri kulmasta badapum
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
olawi soittaa olawi soittaa
Hei isi kato mitä mä tein! Hei isi kato mitä mä tein!
Savonmaankurkku Savonmaankurkku
dr sausage dr sausage
Heavy metal cat Heavy metal cat
Innostunut katse Innostunut katse
Liekkikonepistooli Liekkikonepistooli
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
All Star All Star
Kirkki lauleskelee Kirkki lauleskelee
Aatu ja Eeva Aatu ja Eeva
tissit tissit
Gay! Gay!
Uugabuuga Amerikka Uugabuuga Amerikka
käydäänkö ajelulla :3 käydäänkö ajelulla :3
Walter white monkey piano Walter white monkey piano
@-
 812 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 12:07:36
[ + 4 - | ]

Suomen vika kaikki taas

[20152] [tiedosto.png] [0.24 MB] [707x317] [] []
tiedosto.png

huku

 · 

neekeri

(1401)  · 

ei

(149)  · 

kiinosta

04.11.2018 12:37:30 | 12:38:38
#117874 [+-] Piilota Suosittele

117871

Kuva sen paremmin kun rasmuskaan ei edusta eikä ole koskaan edustanut minun ajatusmaailmaani. Minun ajatusteni liittäminen noihin pelleihin on vain oikkarirunkkareiden säälittävä olkinukke kun parempaakaan ei keksitä.

05.11.2018 00:48:45
#118087 [+-] Piilota Suosittele

117894

en tiiä onkse juhlimisen arvosta että toisessa 100%:n idioottimassan päässä on vastapään edustajan mielestä jotenkin vähemmän idiooteiksi luettavia yksilöitä kuin omassa 100%:n idioottimassan päässä.

[ 7 viestiä | ]