Hagrid seilaamassa Hagrid seilaamassa
Metsurityty3 Metsurityty3
Vituttaa kuin juutalaista suihkussa Vituttaa kuin juutalaista suihkussa
Nimimerkillä kyylä Nimimerkillä kyylä
RASMUS RASMUS
Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä
Metsurityty Metsurityty
Raketti hitler Raketti hitler
Vaahteramäen Emil Vaahteramäen Emil
Tweedabop Tweedabop
Yks über, kiitos Yks über, kiitos
Narun jatke Narun jatke
Mee nyt nukkuun t. kissa :3 Mee nyt nukkuun t. kissa :3
Ryystistä Ryystistä
Totuus Totuus
Kuka Kuka
Sua on just venytetty Sua on just venytetty
Pieniä osia Pieniä osia
Kebabhuumoria 1-6 (Realisti) Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)
Gellersson Gellersson
Kebabhuumoria - osa 7 Kebabhuumoria - osa 7
Kohisee Kohisee
läski kissa läski kissa
Vaaravyöhyke Vaaravyöhyke
 993 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.5 MB, 1 tiedosto, 09.11.2018 16:39:52
[ + 8 | ]

Suomen hienoin kolikko

[20372] [kalevala.jpg] [1.5 MB] [3504x1740] [] []
kalevala.jpg

50

 · 

markkaa

 · 

kalevala

(15)  · 

suomi

(394)  · 

kolikko

(37)
09.11.2018 16:42:57
#119965 [+-] Piilota Suosittele

Tämä julistettiin maailman vuoden kolikoksi joskus 1980-luvulla! Eikä ihme, sen on suunnitellut sama Reijo Paavilainen kuin mun vähän aikaa sitten lähettämäni YYA-mitalinkin! Huomatkaa erityisesti tuo kuusista koostuva maisema!

09.11.2018 18:33:32
#120019 [+-] Piilota Suosittele

>>120000
Pistän pykälän verran paremmaksi. Sain Joutsan S-marketin "ykskätisestä rosvosta" juuri tuon suomi 100 2 euroisen ja Kansallismaisemat Koli 2e juhlarahan samalla kertaa. Katsoin rahapajan sivuilta, niin se kansallismaisemat-kolikko olis alkuperäispakkauksessa sieltä tilattuna 24,50€...

09.11.2018 18:39:18
#120024 [+-] Piilota Suosittele

>>120019

Ne kolikot mitä saa vaihtorahana on eri asia kuin ne mitä keräilijöille yritetään myydä kymmenillä euroilla. Keräilijöitä yritetään kusettaa tekemällä niille muka erityisen hienoja kiiltolyöntiversioita oikeista kolikoista. Se kusetus jostain syystä uppoaa yleisesti, mutta ei uppoa minuun.

>>120020
Mä oon niin romantikko että mua ei kiinnosta rahojen arvo. Jos joku kolikko on kallis, sen hinta on mulle lähinnä hidaste tai ikävämmässä tapauksessa este. Mä en myy kolikoitani enkä hanki niitä hyvät prosentit silmissäni kiiluen. Mä vain tykkään niistä.

15.12.2019 22:09:50
#282904 [+-] Piilota Suosittele

>>282814
>>282876

Reijo Paavilainen oli (tai ehkä mahdollisesti on yhä, en ole aivan varma) hieno taiteilija! Toki nykyään eletään aivan eri maailmassa, keräilyrahat ovat pelkkää sontaa keräilijöille ja käyttörahojen pitää olla tavallisen kansan makuun sopivan tylsiä

[ 14 viestiä | ]