Saakelin some-huora Saakelin some-huora
Näin taas. Näin taas.
boobs boobs
Jos luulit kokoomuksen pelastavan.. Jos luulit kokoomuksen pelastavan..
Pitkittynyt helpotus Pitkittynyt helpotus
Ihana nainen Ihana nainen
Propagandaa koulussa Propagandaa koulussa
Gorre Jatkuu Gorre Jatkuu
pekka kabulissa pekka kabulissa
Muutama kuva 16. Muutama kuva 16.
Vassari Vassari
Pikku-Muu ja tissit! Pikku-Muu ja tissit!
lörs dance lörs dance
Sakke Sakke
Espoossa palkattu vartija vahtimaan oppilaiden maskien käyttöä Espoossa palkattu vartija vahtimaan oppilaiden maskien käyttöä
vassarit servattu vassarit servattu
Muna tuonne? Muna tuonne?
Työmies Peikko Työmies Peikko
Surunlinen apina :( Surunlinen apina :(
Historia toistaa itseään Historia toistaa itseään
Verotoimisto Verotoimisto
Jumal Velho - Palmun alla Jumal Velho - Palmun alla
Asshole rat Asshole rat
Kaasua Komisaario Pepponen Kaasua Komisaario Pepponen
 733 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.11.2018 20:57:46
[ + 4 | ]

hälyyttyävä järjestelmä

[20482] [halytys.png] [0.19 MB] [552x440] [] []
halytys.png

kissa

(5208)  · 

verisure

 · 

hälytysjärjestelmä

11.11.2018 21:21:57
#120851 [+-] Piilota Suosittele

"Kuules nyt *****. Haluatko sinä todella asettaa lapsesi ja itsesi vaaraan?"
Minä vastaan "-Jos se tarkoittaa, etten ota teidän ylihintaista hälytysjärjelmäänne, niin kyllä."

11.11.2018 21:45:16 | 21:51:42
#120864 [+-] Piilota Suosittele

Meilläkin kävi kerran joku raapimassa hirveät vekit ulko-oven karmiin, pureskeli purkkapussin hajalle, ja levitteli roskiksen makuuhuoneen lattialle.

Valvontakamerakuvista selvisi, että se oli ollut joku Vivamortin näköinen kissa.

"Mäy!, näytti niin vesikauhuiselta että pidin etäisyyttä."



Raportti tuli viiveellä, koska hälytysjärjestelmä kokosi pienten nogosien ajan tapahtumaketjua :3

11.11.2018 22:34:46
#120891 [+-] Piilota Suosittele

Ikinä en maksaisi jostain valmiista kaupallisesta järjestelmästä. Ite ne pitää tehä nii tietää tarkalleen mikä on homman nimi.

12.11.2018 15:33:29 | 15:34:36
#120994 [+-] Piilota Suosittele

>>120864

At first I was like "hui gauhisdus!" :3

Then I was like "Aaaaaawwww <3 " :333

Voi tätä tunteiden vuoristorataa :3

Mutta onkos tuossa tassupedin vieressä minttutyyny? ;3

12.11.2018 16:00:35 | 12:24:02
#121001 [+-] Piilota Suosittele

>>120994

Vielä tuosta roskiksesta, kannattaa not kananluita sinne nakella...

Ei ole K-minttutyyny, vaikka siihen sitä joskus on kyllä ruiskutettu :3

12.11.2018 16:45:46 | 16:53:08
#121012 [+-] Piilota Suosittele

>>121001

Aina oppii uusia asioita :3 Juu ei, raksuttelee vielä niistä teräviä piikkejä ;_____; :3 Mutta ei ehkä olis tosiaan tullut mieleen että Morttibyllen nuuhkunenu havaitsee kananluut jopa (muiden*) roskien seasta >:3

K-kaupan minttutyyny :DDD

*roska on tässä kontekstissa suhteellinen käsite :3

[ 7 viestiä | ]