Ack ack ack Ack ack ack
Opettaja opettaja, mä tiedän! :3 Opettaja opettaja, mä tiedän! :3
perjantai! perjantai!
Taiteilija Taiteilija
Murica sulattaa Murica sulattaa
Luolaston äärisuvakit Luolaston äärisuvakit
Kuvaotokset #30 Kuvaotokset #30
Hei beibi kato mu spinnerii Hei beibi kato mu spinnerii
Keep On Trucking Keep On Trucking
Matti Rönkä antaa teidän kokea pimeän puolen koko voiman. Matti Rönkä antaa teidän kokea pimeän puolen koko voiman.
Väyrysen kissa Väyrysen kissa
Kissagifejä Kissagifejä
Teehee Teehee
Ghost - He Is Ghost - He Is
Sale vaali-iltana Sale vaali-iltana
"Pahus... jäi henkiin." >:3 "Pahus... jäi henkiin." >:3
JAUHO, VISPILÄ, OMA PERHE! JAUHO, VISPILÄ, OMA PERHE!
kulttuurieroja kulttuurieroja
kaljaa kaljaa
Juurta jaksain Juurta jaksain
nimesi nimesi
aku on ajatuksissaa rasisti aku on ajatuksissaa rasisti
Kevyet helmat ja kesää odotellessa Kevyet helmat ja kesää odotellessa
Paskalööppien lukuohje Paskalööppien lukuohje
 734 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.11.2018 20:57:46
[ + 4 | ]

hälyyttyävä järjestelmä

[20482] [halytys.png] [0.19 MB] [552x440] [] []
halytys.png

kissa

(5208)  · 

verisure

 · 

hälytysjärjestelmä

11.11.2018 21:21:57
#120851 [+-] Piilota Suosittele

"Kuules nyt *****. Haluatko sinä todella asettaa lapsesi ja itsesi vaaraan?"
Minä vastaan "-Jos se tarkoittaa, etten ota teidän ylihintaista hälytysjärjelmäänne, niin kyllä."

11.11.2018 21:45:16 | 21:51:42
#120864 [+-] Piilota Suosittele

Meilläkin kävi kerran joku raapimassa hirveät vekit ulko-oven karmiin, pureskeli purkkapussin hajalle, ja levitteli roskiksen makuuhuoneen lattialle.

Valvontakamerakuvista selvisi, että se oli ollut joku Vivamortin näköinen kissa.

"Mäy!, näytti niin vesikauhuiselta että pidin etäisyyttä."



Raportti tuli viiveellä, koska hälytysjärjestelmä kokosi pienten nogosien ajan tapahtumaketjua :3

11.11.2018 22:34:46
#120891 [+-] Piilota Suosittele

Ikinä en maksaisi jostain valmiista kaupallisesta järjestelmästä. Ite ne pitää tehä nii tietää tarkalleen mikä on homman nimi.

12.11.2018 15:33:29 | 15:34:36
#120994 [+-] Piilota Suosittele

>>120864

At first I was like "hui gauhisdus!" :3

Then I was like "Aaaaaawwww <3 " :333

Voi tätä tunteiden vuoristorataa :3

Mutta onkos tuossa tassupedin vieressä minttutyyny? ;3

12.11.2018 16:00:35 | 12:24:02
#121001 [+-] Piilota Suosittele

>>120994

Vielä tuosta roskiksesta, kannattaa not kananluita sinne nakella...

Ei ole K-minttutyyny, vaikka siihen sitä joskus on kyllä ruiskutettu :3

12.11.2018 16:45:46 | 16:53:08
#121012 [+-] Piilota Suosittele

>>121001

Aina oppii uusia asioita :3 Juu ei, raksuttelee vielä niistä teräviä piikkejä ;_____; :3 Mutta ei ehkä olis tosiaan tullut mieleen että Morttibyllen nuuhkunenu havaitsee kananluut jopa (muiden*) roskien seasta >:3

K-kaupan minttutyyny :DDD

*roska on tässä kontekstissa suhteellinen käsite :3

[ 7 viestiä | ]