Hehe Hehe
Hyvin sanottu Hyvin sanottu
Huutista! Huutista!
Pellen biisi Pellen biisi
Kristuksen maa Kristuksen maa
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Tyhmä iinee Tyhmä iinee
ihana nainen ihana nainen
Justiinsa Justiinsa
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Kaljantai Kaljantai
nyd sidden bojad nyd sidden bojad
Nakuankka veneilemässä Nakuankka veneilemässä
neekeri neekeri
Meno vakaa Meno vakaa
Päivitystä on odotettu Kathleen! Päivitystä on odotettu Kathleen!
Biden ja Ozzy Biden ja Ozzy
Rokotevastaiset Rokotevastaiset
ihana nainen ihana nainen
emma emma
Kilpikonna helvetistä Kilpikonna helvetistä
Taittuu Taittuu
Manne kollaasi Manne kollaasi
Meijjän poijjaat voitti Meijjän poijjaat voitti
 793 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 12.11.2018 22:09:48
[ + 2 | ]

Kasvissyöjät syö kasviksia, lihansyöjät syö kasvissyöjiä

[20503] [0.jpg] [0.09 MB] [480x480] [] []
0.jpg

meat

(6)  · 

vegetarian

 · 

land

(6)
12.11.2018 23:01:39
#121124 [+-] Piilota Suosittele

Täs o vertailtu jotai nälkäänäkevää intialaista jol ei oo varaa ku mätiin omeniin ja jenkkiä joka mättää aamupalaks bigmacin ja perhepizzan.

12.11.2018 23:33:24
#121132 [+-] Piilota Suosittele

Älkää unohtako, että työntekijät, laitteisto ja kaikki ne asiakkaat nekin vaativat oman osansa. Siis tuo pieni neliö tuossa oikealla tarkoittaa oikeasti kymmenkertaista.

13.11.2018 01:52:51
#121152 [+-] Piilota Suosittele

Tää on sikäli vajavainen että riippuu mitä eläimiä syö ja kuinka paljon.
Kasvispuolella taas ympäristön voi paskoa ostamalla soijansa ja kookos/palmuöljynsä rape;run-menetelmällä kasvatetuista sadoista. Plus laivaus.

13.11.2018 09:30:33
#121168 [+-] Piilota Suosittele

Kasvissyöjän ja lihansyöjän ero ihmispopulaatiossa on, ettei kasvissyöjä syö lihaa.
Pitäisi puhua sekasyöjistä mikä ihminen oikeasti on.

[ 8 viestiä | ]