20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?" 20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?"
minun paikka :3 minun paikka :3
Postimies Pate lakossa. Postimies Pate lakossa.
Ihan tervettä tollanen verioksu Ihan tervettä tollanen verioksu
IRL IRL
Demarin tehtävä Demarin tehtävä
Ei kisseä voi liikaa hemmotella :3 Ei kisseä voi liikaa hemmotella :3
Farkkupeppu (tuonne hyppäisin nenineni) Farkkupeppu (tuonne hyppäisin nenineni)
DJ Pate perjantai. DJ Pate perjantai.
Imu päälle Imu päälle
Leijuntaa Leijuntaa
Ravintola Ravintola
Parifits Parifits
Jullin isänpäivä Jullin isänpäivä
Uuestaan, uuestaan! Uuestaan, uuestaan!
Husu Husu
Muistakaa käydä hammaslääkärissä Muistakaa käydä hammaslääkärissä
Fleshlight Fleshlight
Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi
kyllä minunkin on mahduttava :3 kyllä minunkin on mahduttava :3
Rento meininki :3 Rento meininki :3
Natsit ei ole runkkareita Natsit ei ole runkkareita
lunta :3 lunta :3
Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
 793 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 12.11.2018 22:09:48
[ + 2 | ]

Kasvissyöjät syö kasviksia, lihansyöjät syö kasvissyöjiä

[20503] [0.jpg] [0.09 MB] [480x480] [] []
0.jpg

meat

(6)  · 

vegetarian

 · 

land

(6)
12.11.2018 23:01:39
#121124 [+-] Piilota Suosittele

Täs o vertailtu jotai nälkäänäkevää intialaista jol ei oo varaa ku mätiin omeniin ja jenkkiä joka mättää aamupalaks bigmacin ja perhepizzan.

12.11.2018 23:33:24
#121132 [+-] Piilota Suosittele

Älkää unohtako, että työntekijät, laitteisto ja kaikki ne asiakkaat nekin vaativat oman osansa. Siis tuo pieni neliö tuossa oikealla tarkoittaa oikeasti kymmenkertaista.

13.11.2018 01:52:51
#121152 [+-] Piilota Suosittele

Tää on sikäli vajavainen että riippuu mitä eläimiä syö ja kuinka paljon.
Kasvispuolella taas ympäristön voi paskoa ostamalla soijansa ja kookos/palmuöljynsä rape;run-menetelmällä kasvatetuista sadoista. Plus laivaus.

13.11.2018 09:30:33
#121168 [+-] Piilota Suosittele

Kasvissyöjän ja lihansyöjän ero ihmispopulaatiossa on, ettei kasvissyöjä syö lihaa.
Pitäisi puhua sekasyöjistä mikä ihminen oikeasti on.

[ 8 viestiä | ]