homo jynkky homo jynkky
Tatuointi Tatuointi
olutta olutta
Gondolan syntymäpäivä Gondolan syntymäpäivä
Kurre perskuta Kurre perskuta
Halal-Aho Halal-Aho
spede elokuva spede elokuva
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
Sähköä Sähköä
joku nigger myy kortsuja joku nigger myy kortsuja
Motivaatio lähettää lapsi sotaan. Motivaatio lähettää lapsi sotaan.
Etane Etane
Vanha ja viisas ohjaa nuorta Vanha ja viisas ohjaa nuorta
nykypäivää nykypäivää
Ihastus :3 Ihastus :3
henlo, fren henlo, fren
Etsikää George Jetson Etsikää George Jetson
ostitko taulun akusetä ostitko taulun akusetä
Vegaanit Vegaanit
ihmiset ovat kuin banaaneja ihmiset ovat kuin banaaneja
tosi iso apu tosi iso apu
Ai saatana kun sylettää tämmöset ihmiset Ai saatana kun sylettää tämmöset ihmiset
mailman onnellisin kansa mailman onnellisin kansa
Näppärä Näppärä
 766 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 13.11.2018 19:09:50
[ + 6 - | ]

Norjalaisten uusi sukellusvene

[20516] [0.jpg] [0.21 MB] [1378x912] [] []
0.jpg

fregatti

 · 

uponnut

 · 

laiva

(43)  · 

sukellusvene

(12)
13.11.2018 23:01:52
#121382 [+-] Piilota Suosittele

Onko nato-maalla varusmiesarmeijaa? En oo laivastotaustanen, mutta mun käsityksen mukaan ”ylempi” päällystö antaa ohjailukomentoja ja ruoria vääntelee sitten miehistö??

Mutta mitä helvettiä ne on tehneet sen pari minuuttia, kun tankkeri on ottanut yhteyksiä? Kuka on tehnyt päätöksen, ettei väistetä? Niinku vittu et otetaan kontakti. VTS:kään nyt hirveesti antanut käskyjä väistää, onko ollu AIS päällä!? Tutka nyt ainaki näyttää sen tankkerin. Luulis että rannikon lähettyvillä olis ihan tähystäjiäkin ulkona. Ja eiks näkyvyys ollut ok? Että kysynpähän vaan: mitä vittua?

14.11.2018 15:42:29
#121511 [+-] Piilota Suosittele

Täsä opimme, notta aina pitää suunnitella varalaite alkuperäisen rikkoutumisen tilalle. Kantapää opettaa.

14.11.2018 18:47:20
#121538 [+-] Piilota Suosittele

121457

>>121511

Jos ohjausjärjestelmä on tsögö, ni kait siit olis voinu ilmoittaa radiolla? Onko vauhti edes hidastunut..onko vedetty ”pakki päälle”..tietysti voi olla laajempikin vika.

Ainakin kotimaisissa paateissa on varajärjestelmäs, luulis et on ihan universaali tapa.

Missä VTS-tallenteet???

Ja mielestäni kyllä ubertyhmää vetää ihan rannikolla, jossa muuta liikennettä, ilman AIS:sia.

14.11.2018 20:23:58
#121564 [+-] Piilota Suosittele

>>121538

Periaatteessa hätätilanteessa olisi voinut hengenpelastuspaatilla yrittää ohjata sivuun. KYLLÄ VITtu JOLLAIN RADIOLLA YHTEYTTÄ OLISI PITÄNYT OTTAA...

Noh, norski on norski.

[ 7 viestiä | ]