Greetta ja Trumppi Greetta ja Trumppi
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Retropelaaja Retropelaaja
Ryppy työvoimavirkailijana Ryppy työvoimavirkailijana
miau miau
Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA! Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA!
se parempi mannerheim elokuva se parempi mannerheim elokuva
Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch
Tappara Tappara
Peliaika Peliaika
kärsivällisiä oppilaita ja börheitä :3 kärsivällisiä oppilaita ja börheitä :3
mutiainen mutiainen
matut vittuun matut vittuun
why you do this? why you do this?
pesulla :3 pesulla :3
DIY sähköpyörä DIY sähköpyörä
Hehe Hehe
A ripe blackberry murmures to the wall A ripe blackberry murmures to the wall
Thought of dog Thought of dog
Setä samuli nyrjähtää jälleen Setä samuli nyrjähtää jälleen
Haluatko koteloon? Haluatko koteloon?
lopettakaa se ryyppääminen juopot lopettakaa se ryyppääminen juopot
Birb Birb
O O
 786 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 27.11.2018 19:32:18
[ + 3 - | ]

Cooli lintu pummaa tulet

[20980] [tiedosto.gif] [0.86 MB] [280x224] [] []
tiedosto.gif

tupakka

(78)  · 

harakka

(11)  · 

gif

(490)
27.11.2018 22:06:38
#125842 [+-] Piilota Suosittele

Mulla pitää olla 5kg paino tuhkiksen päällä, ja jos se unohtuu, siivoat koko pihan tumpeista. Saatanan harakat ja varikset.

28.11.2018 14:58:27
#126079 [+-] Piilota Suosittele

>>125842

Ei tarvihe kuin katsoa niin autoista lentelee tumpit pitkin pihaa. Samoin pubissa kävijöiden käsistä lentää tupakointituokion jälkee tumppi pihalle ja putuaa siihen paikkaan.

Kun kuset siihen paikkaan missä seisot niin tulee sakot.

Tuotanoin...

28.11.2018 15:07:45 | 15:20:31
#126091 [+-] Piilota Suosittele

>>126079
Tuotanoin...

Tuotanoin. Mulla on pihalla tuhkiksia, ja tosta portista ei tule ykskään kutsumaton ilman rälläkkää tai avainta, vai mikä oli "tuotanoin"? Itse viskon ja tallon tupakit johonkin tietyille paikoille, mutta korjaan ne aina pois kun ennätän.

28.11.2018 15:33:37
#126121 [+-] Piilota Suosittele

>>126111
Olen huomannut. Mun autossa tai missään sisätiloissa ei poltella. Silmiin ja henkeenhän se käy kun ilma ei niin vaihdu. En polta paljoa. Tänään poltin taas ekan 3-4 päivään.

28.11.2018 15:35:22
#126122 [+-] Piilota Suosittele

>>126121

Niimpä. Ruotsissa oli aikaisemmin laki, joka antoi roskaajien ilmiantajille 400 kruunun palkkion, kun roskaaja sai 1000 kruunun sakon. Eio ollut roskan roskaa oikeastaan missään. Mistähän syystä?

28.11.2018 15:48:17 | 15:49:19
#126132 [+-] Piilota Suosittele

>>126122
Nyt heitit pahan. No se pahe mulla on, että purkan sylkäsen joskus rokiksen luukusta sisään ennen kauppaan menoa, mutta aina ei osu. Toisinaan auton ikkunasta, mutta aina silloinkaan ei osu (vastaantulevan tuulilasiin tai jalankulkijan huppuun) :D

[ 8 viestiä | ]