Älykkyyden huipentuma. Älykkyyden huipentuma.
Ullatus.. Ullatus..
Jep yeah yup mmhm Jep yeah yup mmhm
teuu voo o'ooo teuu voo o'ooo
Kenwayn uni Kenwayn uni
sanna piilossa sanna piilossa
Sanna taas prioriteettaa. Sanna taas prioriteettaa.
Ihana nainen Ihana nainen
Simone Simmons Simone Simmons
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
Ihan vain muistutus.. Ihan vain muistutus..
Taitaa olla aika normaali päivä Taitaa olla aika normaali päivä
Bassooooo Bassooooo
Stop iit >:3 Stop iit >:3
Kiinalainen laatu Kiinalainen laatu
sattana rasiti kivi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sattana rasiti kivi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pieru bugi Pieru bugi
Sara Chafak Sara Chafak
Vauva Vauva
Pimeässä nuuhkimista. Pimeässä nuuhkimista.
Lakimies: Pakkorokotukset olisivat laittomia Lakimies: Pakkorokotukset olisivat laittomia
Eemeli nostaa esiin hyvän pointin Eemeli nostaa esiin hyvän pointin
Statement Statement
Boxes Boxes
 785 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 27.11.2018 19:32:18
[ + 3 - | ]

Cooli lintu pummaa tulet

[20980] [tiedosto.gif] [0.86 MB] [280x224] [] []
tiedosto.gif

tupakka

(78)  · 

harakka

(11)  · 

gif

(490)
27.11.2018 22:06:38
#125842 [+-] Piilota Suosittele

Mulla pitää olla 5kg paino tuhkiksen päällä, ja jos se unohtuu, siivoat koko pihan tumpeista. Saatanan harakat ja varikset.

28.11.2018 14:58:27
#126079 [+-] Piilota Suosittele

>>125842

Ei tarvihe kuin katsoa niin autoista lentelee tumpit pitkin pihaa. Samoin pubissa kävijöiden käsistä lentää tupakointituokion jälkee tumppi pihalle ja putuaa siihen paikkaan.

Kun kuset siihen paikkaan missä seisot niin tulee sakot.

Tuotanoin...

28.11.2018 15:07:45 | 15:20:31
#126091 [+-] Piilota Suosittele

>>126079
Tuotanoin...

Tuotanoin. Mulla on pihalla tuhkiksia, ja tosta portista ei tule ykskään kutsumaton ilman rälläkkää tai avainta, vai mikä oli "tuotanoin"? Itse viskon ja tallon tupakit johonkin tietyille paikoille, mutta korjaan ne aina pois kun ennätän.

28.11.2018 15:33:37
#126121 [+-] Piilota Suosittele

>>126111
Olen huomannut. Mun autossa tai missään sisätiloissa ei poltella. Silmiin ja henkeenhän se käy kun ilma ei niin vaihdu. En polta paljoa. Tänään poltin taas ekan 3-4 päivään.

28.11.2018 15:35:22
#126122 [+-] Piilota Suosittele

>>126121

Niimpä. Ruotsissa oli aikaisemmin laki, joka antoi roskaajien ilmiantajille 400 kruunun palkkion, kun roskaaja sai 1000 kruunun sakon. Eio ollut roskan roskaa oikeastaan missään. Mistähän syystä?

28.11.2018 15:48:17 | 15:49:19
#126132 [+-] Piilota Suosittele

>>126122
Nyt heitit pahan. No se pahe mulla on, että purkan sylkäsen joskus rokiksen luukusta sisään ennen kauppaan menoa, mutta aina ei osu. Toisinaan auton ikkunasta, mutta aina silloinkaan ei osu (vastaantulevan tuulilasiin tai jalankulkijan huppuun) :D

[ 8 viestiä | ]