The Steel Samurai: Warrior of Neo Olde Tokyo Opening The Steel Samurai: Warrior of Neo Olde Tokyo Opening
säikäytys säikäytys
Hieno mies Hieno mies
iltasatu iltasatu
Repostnikin kokolattiamatto Repostnikin kokolattiamatto
pieru 2 pieru 2
HV HV
bumdola bumdola
kaupassa byöräily gielleddy kaupassa byöräily gielleddy
Trolli Trolli
eikai ollu liian nopee eikai ollu liian nopee
mikä lakanan alta löytyy? mikä lakanan alta löytyy?
Eristyksen jälkeen Eristyksen jälkeen
white nigga white nigga
piilosilla :3 piilosilla :3
kotibileet kotibileet
ajan rakenne ajan rakenne
sleepover :3 sleepover :3
nahkalamput nahkalamput
iines iines
lännen nopein lännen nopein
kaupassa ruuhkaa kaupassa ruuhkaa
patonki patonki
Kuva5 Kuva5
 1 093 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.15 MB, 1 tiedosto, 30.11.2018 23:41:34
[ + 6 - | ]

Keskeneräinen yhteistyösarjis vuodelta 2011

[21093] [Tuksuprojekti.png] [1.15 MB] [1000x15024] [] []
Tuksuprojekti.png

keskeneräinen

 · 

sarjakuva

(524)  · 

paint

(334)  · 

viittamies

 · 

paint-sankarit

 · 

nukkumatti

(6)  · 

suomijätkä

 · 

usvax1

(5)  · 

vumpalouska

(16)  · 

derpyhooves

 · 

tukiainen

(12)
30.11.2018 23:42:32
#127100 [+1] Piilota Suosittele

Tässä keskeneräiseksi jäänyt, ennen julkaisematon yhteistyöprojekti vuodelta 2011. Tekijöinä Vumpalouska, usvax1 ja DerpyHooves.

02.12.2018 11:34:52
#127691 [+-] Piilota Suosittele

Vumpa. Pistäkäähän toimeksi. Juttu jäi pahasti kesken! Saiko turpaansa vai ei? Ja mitä tapahtui laivan muulle väelle?
Mitä teki viittamies? EPRKELE
SAATANA!!

02.12.2018 15:00:57
#127757 [+-] Piilota Suosittele

>>127691 En mä voisi omia muiden hahmoja ;_____;

Ideana oli, että sankarit kykenevät voittamaan Merihirviön ainoastaan yhdistämällä voimansa. Yksi idea taisi olla myös se, että Merihirviö olisi käyttänyt seireeninlauluaan ottamaan Viittamiehen hallintaansa, mikä olisi pakottanut Nukkumatin ja Suomijätkän taistelemaan kaveriaan vastaan.

02.12.2018 16:55:30 | 22:53:46
#127788 [+-] Piilota Suosittele

>>127767 Usvax1:een voisin EHKÄ saada yhteyden, mutta DerpyHoovesista ei ole kuulut mitään vuoden 2013 jälkeen. Taidan olla kolmikon ainoa edes joten kuten aktiivinen jäsen, enkä mäkään ole tehnyt yhtään Paint-sarjakuvaa melkein vuoteen ;___;

02.12.2018 18:44:42
#127837 [+-] Piilota Suosittele

>>127788

Sitten teet näin: Jatkatte jos mahdollista. Hahmo jota ei saada esille kuolee heti!. Uusi hahmo tulee tilalle. HYVIN VITUN YKSIIIINKERTAISTA!

TAi sitten on myös kolmas vaihtoehto. KARENSSI!

[ 11 viestiä | ]