RAKETTIRYHMÄ RAKETTIRYHMÄ
tekoäly kertoo tekoäly kertoo
jäi kela massit saamatta jäi kela massit saamatta
faktoja pudottelemassa faktoja pudottelemassa
Pieru pelastaa Pieru pelastaa
naiset naiset
välineurheilua välineurheilua
Isäni on NPC Isäni on NPC
mamma mia mamma mia
puhelu puhelu
viidakko on massiivinen viidakko on massiivinen
Tissit Tissit
tarkkuutta elokuviin tarkkuutta elokuviin
sam lake treffeillä sam lake treffeillä
S market S market
reivit reivit
kelan tuomio kelan tuomio
ajat muuttuu ajat muuttuu
Puuhapete STP Puuhapete STP
muumit kalluilee muumit kalluilee
Omena Omena
demarileikki demarileikki
mielen terveys vaaka laudalla mielen terveys vaaka laudalla
huthit haastaa riitaa huthit haastaa riitaa
 984 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.78 MB, 1 tiedosto, 02.11.2017 00:37:40
[ + 6 - | ]

Joan Jett - I hate myself for loving Naurunappula

[2168] [Joan-Jett2.jpg] [0.78 MB] [6848x5712] [] []
Joan-Jett2.jpg

29.04.2019 12:19:23
#195498 [+-] Piilota Suosittele

Jos kolme biisiä sais valita, mitä en kuule enää koskaan, ne olisivat:
We will rock you
We’re not gonna take it
I love rock n roll

Vittu mitä syöpää

[ 4 viestiä | ]