Tämähän on jo perin vanha ja paljon mahtipontisempiakin on sittemmin tehty. Silti edelleen hyvin toimiva ja Trans-Siberian Orchestran Wizards in Winter on loistava musiikkivalinta.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Edelläkävijä
talo kaipaa pintaremonttia
Somalitalon ihanuuksia
Vesiputkirikko
hyvää joulua :3
kiina
Hirsitalon rakentaminen
hyvää joulua
Houseflippers..
Kiipeilijä
Hiiop! :3
New Börherican Gothic
Kissojen talo
minähän en roskakuskeille maksa
Espoolaine rintamamiestalo
asunto saarella
talo
Hissilappu
Kallein talo
Jouluvalot
Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ?