säästin aikaa ja rahaa säästin aikaa ja rahaa
Tom, seuraa... Tom, seuraa...
Stukat pommittaa Stukat pommittaa
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Oli ihmeellistä aikaa ;__; Oli ihmeellistä aikaa ;__;
Onks mulla silmäs jotai? Onks mulla silmäs jotai?
Renkaita Renkaita
Klinton Klinton
Venäläinen joukkoliikenne Venäläinen joukkoliikenne
Husu pls stahp Husu pls stahp
Pomppu pornoo Pomppu pornoo
Meillä taitaa olla sama matka Meillä taitaa olla sama matka
polkupyörä polkupyörä
Risuja Perjantaina Risuja Perjantaina
mustikkakeitto-madruk :D mustikkakeitto-madruk :D
Katuvan aamiainen Katuvan aamiainen
:3 :3
Pullon kallistus musiikkia Pullon kallistus musiikkia
Greta-täti Greta-täti
Japanilaisten historiankäsitys: Jatkosota ja Lapin sota Japanilaisten historiankäsitys: Jatkosota ja Lapin sota
Kierrenugs :3 Kierrenugs :3
Posti se kulkee Posti se kulkee
Katsastus Katsastus
Japanilaisten historiankäsitys: Talvisota Japanilaisten historiankäsitys: Talvisota
 623 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 29.12.2018 15:24:49
[ + 4 | ]

O Sole Miau!

[22247] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [600x903] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

seisoo

(36)  · 

suu

(39)  · 

auki

(22)  · 

leikki

(70)  · 

lelu

(92)
05.09.2020 22:52:42
#384220 [+-] Piilota Suosittele

>>384218

Vielä niin nuori mies tuossa :3

Klassikkokipale, tosin börheää ei kukaan voita serenadien tunteellisuudessa mukaan lukien tarvittaessa ilmenevä sydäntäsärkevyys ;3

05.09.2020 23:22:34
#384241 [+-] Piilota Suosittele

>>384220

Karvisen turkkikamerus siinä tiputtamassa vuoden päräyttävintä metalliörinäalbumiaan.

Oli se niin lutuinen kun kävin postilaatikolla maalla ja kskskskskiskittelin mennessäni niin paluumatkalla oli pensaikkoon ilmestynyt duttu ballero. Annoin vähän päärapsua kun herkkunapit oli jääneet sisälle. :3

05.09.2020 23:27:41 | 23:28:14
#384247 [+-] Piilota Suosittele

>>384241

Möööyyrrrr :3

Bendele! :333 Olette kamustuneet börheästi <3 :3 Uskon että on erittäin söbö nuori naapurin isäntä :3

Aina kannattaa kskskisitellä, joku sieltä ilmestyy, yllätykseksi jää vain että kuka ;3 Ei se niin "vaarallista" ole ettei aina ole herggunappeja mukana, pysyvät sitten vähän spesiaalimpana juttuna, börh tier skills -rabsut sopivat oletusarvoksi :333

[ 6 viestiä | ]