Poikanen harjoittelee linnaa varten Poikanen harjoittelee linnaa varten
tarkka kuti tarkka kuti
I love cocaine I love cocaine
Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta
Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi
Korona-Puh Korona-Puh
vaikea elämä vaikea elämä
Vitun skeittarit Vitun skeittarit
Miisa Nuorgam karanteenissa Miisa Nuorgam karanteenissa
pro tip: banaani pro tip: banaani
vassareilta kaljat pois vassareilta kaljat pois
rukouspiiriin kiirus rukouspiiriin kiirus
Kylläh ! Kylläh !
Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä: Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä:
psykoosit tulille psykoosit tulille
kela gold kela gold
rotan elämä rotan elämä
bönd bönd
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Korona starter kit Korona starter kit
Yllätyitkö? Yllätyitkö?
karpolla on asia kunnossa karpolla on asia kunnossa
..but leave rest ..but leave rest
vihapuhe vihapuhe
 1 054 näyttökertaa, 20 viestiä, 7.23 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 08:07:51
[ + 8 | ]

Neekeriä turpaa

[22371] [tiedosto.mp4] [7.23 MB] [618x348] [] []

02.01.2019 10:27:53
#140534 [+-] Piilota Suosittele

Semmosii noi on. Samanlaista käyttäytymistä näkyy muhoksessakin. Ghettoutuminen on täydessä vauhdissa näillä alueilla.

02.01.2019 16:11:45
#140612 [+-] Piilota Suosittele

>>140555

Eipä tuolla juomajakeluissa käydä kuin jokaisessa isossa keskuksessa. Näkyy selvästi miten somalit siellä käyttäytyy. Useasti on somali-mobiili blokannut purkuouolen tien niin ettri sinne pääse. Mutta koska antero ei koskaan ole ollut juomajaossa, eihän dilloin tiedä mitä kauppakeskuksen purku-alueilla tapahtuu.

02.01.2019 20:57:42
#140818 [+-] Piilota Suosittele

>>140693

Helppo se on siellä huudella vastaan kun oikeasti sinulla ei ole mitään kokemusta asiasta. Lähde joskus ihan katsomaan miten somalit blokkaa teitä purkupaikoilla. Taksi on ollut useasti suoraan purkupaikan tiellä. Kun ruvetaan tööttäämään niin 5 minuutin päsätä tulee kauppakeskuksesta somali siirtämään taksiaan.

02.01.2019 22:07:44
#140876 [+-] Piilota Suosittele

>>140818
Hei come on! Väitätkö nyt ihan tosissaan että somaleille on jotenkin tyypillistä tukkia purkupaikkojen teitä? Ja luotko todellakin käsityksesi suomen somaleista purkuhommien perusteella? Ettei tuossa nyt olisi vähän tunnepuolta mukana ja vitutusta joka on syntynyt siitä kun pitäis hommat saada tehtyä ja joku tukkii väylät?

03.01.2019 00:20:01
#140939 [+-] Piilota Suosittele

>>140876

Kyllä väitän. Ja kun kokemukseni lisätään aikaisempiin keräämiini kokemuksiini juurikin somaleista, kertoo se sen että eivät välitä minkäänlaisista säännöistä. Purkupaikkojen edessä ei missään nimessä sää olla yhtään pysäköityä ajoneuvoa ellei ajoneuvoa lastata / pureta. Aikaisemmat kokemuset somaleista myös kertovat tämän, että eivät välitä säännöistä. Taksikuskeina vielä vähemmän.

04.01.2019 06:15:08
#141382 [+-] Piilota Suosittele

>>141361

Ei ole. Seuraavasta otan kyllä kuvan. Siinä viivästyy sitten jakelu kun alkaa musulmaanien kokous. Kerran oli diplomaatti pysäköinyt autonsa purkupaikalle. Mutta siitä on jo kohta 10 vuotta. About samoihin aikoihin kun jäin työttömäksi.

[ 20 viestiä | ]