rikos kannattaa rikos kannattaa
itsenäinen ajattelu kiellettyä itsenäinen ajattelu kiellettyä
Simpsonit ennusti tämänkin matsin Simpsonit ennusti tämänkin matsin
leslie nielsen leslie nielsen
vitun jonnet vitun jonnet
Valupertin perjantai Valupertin perjantai
Virgin vs Chad Virgin vs Chad
kiivit to me bay kiivit to me bay
itse ilkimys itse ilkimys
Elämänohje Elämänohje
Hyvä hallitusohjelma! Hyvä hallitusohjelma!
Eino turhapuro Eino turhapuro
Jake Paul on äijä! Jake Paul on äijä!
helsinki tulvii helsinki tulvii
Sekopää Sekopää
Training Day Training Day
Varsinainen putkiaivo. Varsinainen putkiaivo.
Hyvät naiset ja herrat: Projekti Aurinkokello Hyvät naiset ja herrat: Projekti Aurinkokello
Arwen Arwen
Kissa tahtoisi vain murhata Kissa tahtoisi vain murhata
Sallantautisia Sallantautisia
SDP olisi maksanut SDP olisi maksanut
Läskipoikalaiha :D Läskipoikalaiha :D
Pete Hegseth Pete Hegseth
 748 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 06.01.2019 01:41:29
[ + 4 | ]

Hyvivointivaltio

[22559] [koti.jpg] [0.1 MB] [960x675] [] []
koti.jpg

suvakki suomi hyvinvoint

06.01.2019 12:19:52
#142556 [+-] Piilota Suosittele

Helsingin vuokrat sekä asuntojen hinnat alkavat kivuta kipurajojen ylitse. Esim. kontulassa myydään 24 neliöistä pikkukämppää 110 000 eur. Kuka saatana haluaa muuttaa kontulaan? Sekä siinä vielä, että tontti, jolla asunto on ei ole oma vaan vuokratontti. Ostaja sitten saa mukavan korotuksen. Lahti teki saman jo omille tonteilleen ja korotti tonttivuokriaan 800%. Helsinki seuraa perässä, sehän on varma.

06.01.2019 12:51:49
#142572 [+-] Piilota Suosittele

Nyt on tarpeeks urtsia ja helppo löytää pallot ku ne on kaikki samassa nurkassa...

Toisaalta voisin kyllä muuttaa tuonne päin.

06.01.2019 15:03:02
#142637 [+-] Piilota Suosittele

varasta isoin kontti ja rakenna siihen kämppä. helppo liikuttaa. kaksikin voi yhditää yhdeksi. eikä se pala.

20.03.2020 21:51:48
#320591 [+-] Piilota Suosittele

Toisaalta, tommosen kontin kun nappasee omalla plantaasille. Tai pawrikin kappaletta. Siihen aurinkosähkö ja pari li-ion-akkua on homma hoidossa. Asumiskulut aikalailla nollassa.

[ 5 viestiä | ]