me ollaan puussa :3 me ollaan puussa :3
ISMO | Tietokone on ystävä ISMO | Tietokone on ystävä
Hätä Hätä
pihvikakku pihvikakku
20/20 prurrfect :3 20/20 prurrfect :3
poontos poontos
Ozzy Osbourne vs. Post Malone Ozzy Osbourne vs. Post Malone
Rennosti sattana Rennosti sattana
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
parran ajo parran ajo
Teuvo on muuten maanteiden kuningas Teuvo on muuten maanteiden kuningas
reilu kerho reilu kerho
Sängynvaltaaja Sängynvaltaaja
AAaa Hoplaa AAaa Hoplaa
Heppatytön sisäänajo Heppatytön sisäänajo
iso aivo apu iso aivo apu
Selvä Selvä
Bendeleen... :3 Bendeleen... :3
Slayjer Slayjer
Hirveä HeVi osasto Hirveä HeVi osasto
ALLRIGHT! ALLRIGHT!
The HU - Wolf Totem (Official Music Video) The HU - Wolf Totem (Official Music Video)
potenssi ongelmia potenssi ongelmia
kotivideo kotivideo
 1 268 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 06.01.2019 03:25:55
[ + 16 - | ]
👑 Plussatuin 06.01.2019.

soijarouhe

[22572] [57e34524.jpg] [0.14 MB] [861x863] [] []
57e34524.jpg

nalle puh

(38)
07.01.2019 05:07:16
#142977 [+-] Piilota Suosittele

142496

142508

Nyt ihan asian kannalta, mikä vegetaristeja ja nykyään enemmissä määrin vegaaneja vaivaa. Siis vittu sentään.

Söisköhän ihmiset vähemmän lihaa, jos kävisivät teurastamolla vierailulla. Kynin ja pilkoin just 2 sorsaa ja yhen jäniksen. Oisin halunnu ottaa ne käpälät ja kuumakuivata jollekkin taikauskoselle idiootille (1500€/kpl ja saat hyvää lotto-onnea).

Ihminen on peto, ja syö myös LIHAA SAATANAN VIHERPIIPEROT!

07.01.2019 10:17:10
#143016 [+-] Piilota Suosittele

Mä kyl syön ihan terveyssyistä enemmän kasviperäistä proteiinia.
En siis kuitenkaan vältä punaista lihaa, noin 400g kuukaudessa.
Kana ja kala on sitten eri juttu.

Vaikka ihminen on ollut peto niin me ollaan totuttu syömään sitä mitä on sattunut kouraan, varsinkin arktisilla alueilla. Marjat, juuret, lehdet jne. Ei aina tullut kaadettua riistaa.

Ja aivan alussa me oltiin haaskaeläimiä, syömässä raatojen luuydintä.

28.12.2019 18:38:15
#287077 [+1] Piilota Suosittele

>>143016
Maksa on siitä fiksu, että se pyrkii säästämään vitamiinit ja hivenaineet kun niistä on pula. Ravintoa riittää kolmeksi päiväksi ihan heittämällä kunnes sitä aletaan polttamaan lihaksista ja lopulta rasvasta.

Melkein vuoden vanha ketju, mutta joku plussasi jonkun kommenttini täältä tänään tai eilen.

[ 5 viestiä | ]