Kyllähän ne hyvältä näyttää kun on valittu tarkasti mitä kuvataan, ei paljoa kuvaa elintarvike jonoista, ei kuvaa hirveistä työoloista, ei kuvaa siitä kuinka kouluissa ja armeijoissa oli simputus sallittua, ei kuvaa siitä kuinka kaikesta oli pulaa ja kaikkea oli jonotettava. Niinmpä niin aika kultaa muistot.
[
1 viestiä
|
]
⭰
rauhanturvaaja
Hyvää syntymäpäivää, Vova-setä!
north korean soldiers in ukraine
Kissa Eremitaashissa
Neuvostoseteli
Kyllä kannatti, kun sai mitalinkin. + muut sankarit.