pupuankka pupuankka
Ristusperkele. Ristusperkele.
Tienhaara Tienhaara
Miten tehdään kokkareita Miten tehdään kokkareita
Siitäs sait Siitäs sait
Spontaneous human combustion Spontaneous human combustion
Rasismin ja muukalaiselon vastainen verkosto. Rasismin ja muukalaiselon vastainen verkosto.
ylpeys ylpeys
Joulusuklaa Joulusuklaa
Hienoja ihmisiä Hienoja ihmisiä
päämisteri päämisteri
Kummitus Kummitus
Ei ihan terve ihminen kyseessä Ei ihan terve ihminen kyseessä
Lennä Nygäsen Maddi :DDD Lennä Nygäsen Maddi :DDD
Räjähdysaltis ribale Räjähdysaltis ribale
Part of your life Part of your life
ansaitsi $30,000 ansaitsi $30,000
College College
Jonned ei pidä lätgästä :--DD Jonned ei pidä lätgästä :--DD
Tujumpi paukku perseessä Tujumpi paukku perseessä
Kiintoisaa :3 Kiintoisaa :3
Pärisee Pärisee
Laatikollinen psykiatrista abua :3 Laatikollinen psykiatrista abua :3
koiranlento koiranlento
 841 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 02.02.2019 11:50:35
[ + 3 | ]

Onnea

[23670] [onnea.jpg] [0.01 MB] [240x222] [] []
onnea.jpg

onnea

(6)  · 

paint

(334)
02.02.2019 17:24:06
#154782 [+-] Piilota Suosittele

Täntyyppisistä kuvista tulee aina nostalginen fiilis siitä miltä tuntui kun ala-asteelle saatiin ysärillä tietokoneet ja sit piirreltiin paintilla :3

02.02.2019 21:52:41
#154876 [+-] Piilota Suosittele

>>154782

Missä kroisoskoulussa sitä on käyty? Meillä ei ollu tietokoneita. Ruoka piti hakea itse luokan edestä. (ei ollut ruokasalia) Ja opettaja anto tukkapöllyä jos olit ilikiä.

02.02.2019 22:20:37
#154889 [+-] Piilota Suosittele

>>154876

No ei nyt kroisoskoulussa, mutta aloitin ala-asteen 1994 mikä ehkä selittää tämän eron ;3

Oli meillä pienehkö ruokasali mutta siellä söi vain isoin luokka (rinnakkaisluokkia ei ollut eli oli 6 eri porukkaa), ehkä Tsernobylistä johtuen me oltiin se pienin :D Ne kaksi joilla oli oma vuoroviikko olla järjestäjä hakivat ruokakärryt ruokalasta. En tiedä vieläkö tuollaista uskaltaa tehdä ettei tule muutakin yllätyssafkaa kuin kinderperunoita.

Tukkapölly kuulostaa kieltämättä aika kivikautiselta ja karulta :( Tietysti jos oli oikeasti ollut tuhma (eikä vaan että ope ei just omasta naamavärkistä tykkää) niin ei tietenkään mikään maailmanloppu.

[ 4 viestiä | ]