𝕭 𝕬 𝕭 𝖄 𝕷 𝕺 𝕹 𝕭 𝕬 𝕭 𝖄 𝕷 𝕺 𝕹
Ricky Ricky
pila pila
Totuus meistä Totuus meistä
paras ledikauppias paras ledikauppias
paskanti tikkareita paskanti tikkareita
Iso lintu, isompi saalis Iso lintu, isompi saalis
ne pienet erot ne pienet erot
portsari portsari
never relax never relax
ei oo helppoo liikenteessäkään ei oo helppoo liikenteessäkään
selviytyisitkö selviytyisitkö
Säätiedotus jouluksi Säätiedotus jouluksi
Ihana nainen Ihana nainen
Wendy's Suomeen Wendy's Suomeen
rekkapena raivoissaan rekkapena raivoissaan
Marion linnareissu Marion linnareissu
pilluntuoksusia raksuja pilluntuoksusia raksuja
lahjapiilo lahjapiilo
brasilialaisten tapa torjua ilmastonmuutosta brasilialaisten tapa torjua ilmastonmuutosta
sopiva työ minulle! sopiva työ minulle!
taiteenedistystä taiteenedistystä
Tissit Tissit
joulukortit postiin joulukortit postiin
 1 164 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.97 MB, 1 tiedosto, 08.02.2019 08:26:33
[ + 7 | ]

Työukkojen painit

[24015] [tiedosto.mp4] [4.97 MB] [352x640] [] []

työ

(113)  · 

ukko

(37)  · 

paini

(32)
08.02.2019 11:23:26
#156966 [+-] Piilota Suosittele

Mikähän tässäkin taustalla. Hyvä kyllä ku tuo väliintulija luovutti että ei saatana :D Mutta tyhmää joka tapauksessa oli syy mikä tahansa. Ja jos kypärän väreihin mennään niin tuo valkokypärä on insinööri, esimies, työnjohtaja yms ja oranssikypärä on kuljettaja, putkimies, ja asfalttimies muistaakseni.Tosin eipä niitä kovin moni taida noudattaa tuota väri juttua ku ei ole missään asetuksessa tai laissa määritelty.

08.02.2019 11:45:52 | 11:48:07
#156976 [+-] Piilota Suosittele

>>156966
Kyllä niitä värejä noudatetaan varsinkin kun niitä on hyllyssä valmiina tietyn värisiä tietty määrä. Myöskin kun usein joudutaan olemaan tekemisissä ulkopuolisten tahojen kanssa ja joku keikkakalle tupsahtaa pihaan lapaset tipahtamaisillaan niin tietää keneltä kysyä vapaita. Tuo kypärä on enempi keltainen kuin oranssi. En tiedä onko sillä jokin eri merkitys, mutta ei ole ainakaan asfalttityömaalaisen lemminkäisen oranssi.

08.02.2019 12:14:09
#156982 [+-] Piilota Suosittele

>>156966
Tosin eipä niitä kovin moni taida noudattaa tuota väri juttua

No ei. Työmaalla oli yks 20 hengen tiimi, ja kaikilla valkoset kypärät. Ei olluna meidän poikia.

Niiden pomolla oli sitten varmaan kultanen kyrpärä.

08.02.2019 15:15:16 | 15:17:08
#157056 [+-] Piilota Suosittele

>>157003
Näyttäs kyl joo vähän amis-touhulta :D
Unohit ostaa tupakkaa saatana!

Ei ollu isoveljen henkkareita mukana


NYT SÄ KUOLET @raksapulsu !


e: täytyy myöntää että @korvatillikka meni nätisti väliin, mutta ymmärti perääntyä koska.. nooh se on vähän pikkunen.

[ 14 viestiä | ]